Michał Probierz w garniturze. LANCERTO oficjalnym partnerem jego kolekcji
Marka mody premium podjęła współpracę z PZPN oraz trenerem Reprezentacji Polski Michałem Probierzem. Tym samym powstała pierwsza w historii oficjalna kolekcja selekcjonera. LANCERTO zadba o eleganckie ubrania i styl trenera podczas przygotowań do turnieju oraz w trakcie samych mistrzostw Europy.
LANCERTO ze współpracą z PZPN i Michałem Probierzem
Współpraca z Selekcjonerem Reprezentacji Polski rozpocznie się podczas nadchodzącego meczu towarzyskiego z Ukrainą, który odbędzie się 7 czerwca na stadionie PGE Narodowym im. Kazimierza Górskiego w Warszawie. Marka zajmie się kompleksowym zapewnieniem profesjonalnego wizerunku i stroju selekcjonera. Michał Probierz będzie prezentować się w garniturach, które w zależności od stylizacji zostaną uzupełnione o kamizelki, obuwie i stylowe dodatki. Wszystkie ubrania przygotowane na mecze towarzyskie oraz inne zawodowe aktywności trenera związane z futbolem, zostały starannie wybrane z głównej kolekcji LANCERTO. Koncepcję stylizacji oraz dobór ubrań i dodatków opracował Michał Kędziora, znany jako Mr. Vintage, jeden z najbardziej popularnych blogerów mody męskiej i autor bestsellerowej książki „Rzeczowo o modzie męskiej”.
– Zdecydowaliśmy się na wsparcie selekcjonera w kwestii wizerunku, ponieważ piłka nożna to fantastyczny nośnik emocji, najpopularniejsza dyscyplina w Polsce, a sam trener utożsamia się z motto marki Lancerto „Życie to podróż, na własnych zasadach”. O ile jako marka Lancerto nie mamy wpływu na wyniki sportowe, to chętnie pokażemy kibicom na świecie krawiecki sznyt Made in Poland. Warto pamiętać, że jesteśmy jednym z nielicznych krajów w Europie, gdzie nadal szyte są ubrania i to właśnie w Polsce zostały zaprojektowane i uszyte ubrania dla trenera – mówi Tomasz Ciąpała, prezes spółki G8 S.A., która jest właścicielem marki LANCERTO.
Co więcej, dla podkreślenia tej wyjątkowej okazji, jaką jest turniej finałowy mistrzostw Europy w Niemczech, garnitury będące częścią oficjalnego ubioru trenera na mecze zostały uszyte na zamówienie, według indywidualnego projektu, którego koncepcję wykreował Michał Kędziora.
To ukłon w stronę tradycji krawieckich, z których marka LANCERTO się wywodzi. Pozostałe elementy stylizacji, w tym garnitury z meczów towarzyskich, które pochodzą z głównej kolekcji LANCERTO, pojawią się w oficjalnej dystrybucji marki tuż przed turniejem w Niemczech i dostępne będą dla każdego kibica, poprzez oficjalny sklep internetowy lancerto.com oraz sieć 45 salonów stacjonarnych marki.
– Podążamy w podobnym kierunku, dlatego zdecydowałem się powierzyć swój wizerunek fachowcom. Ubrania LANCERTO oprócz tego, że świetnie wyglądają, mają jeszcze jeden, dla mnie bardzo istotny faktor: są komfortowe i trwałe. To szczególnie ważne w mojej sytuacji, kiedy w trakcie meczu jest duża dynamika zmian, są emocje, wyzwania. Ubranie to ostatnia rzecz, która mogłaby mnie ograniczać. Po prostu tak dużo się dzieje, a ja bardzo cenię sobie spokój i pewność, że o mój wizerunek troszczą się fachowcy – mówi selekcjoner Michał Probierz.
Firma LANCERTO – krótka historia
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
Ambasadorami LANCERTO są również m.in. Szymon Marciniak i Adam Małysz. Firma dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.