Natalia Kaczmarek nową ambasadorką marki Always

Polska mistrzyni olimpijska nową ambasadorką marki Always. Natalia Kaczmarek i firma Always zamierzają razem przełamywać tabu miesiączki w sporcie.

Jako oficjalny partner, zapewniający produkty menstruacyjne podczas igrzysk olimpijskich w Paryżu, Always chce zapoczątkować nową erę wokół tematu okresu i sportu, aby pomóc przełamać bariery dla kolejnych pokoleń.

Always, wraz ze swoją nową ambasadorką Natalią Kaczmarek, z dumą ogłasza rozpoczęcie kampanii „To nowy okres”, która ma pomóc w wyeliminowaniu lęku przed miesiączką w świecie sportu. Marka Always i Natalia Kaczmarek dążą do podniesienia świadomości i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu miesiączki na zawodniczki.

Najnowsze badania przeprowadzone na rynku brytyjskim zlecone przez wiodącą markę produktów menstruacyjnych Always pokazują, że 61% sportsmenek nadal doświadcza „lęku przed miesiączką”, który zniechęca je do uprawiania sportu. Co więcej, według badań z rynku polskiego, 77% atletek wyznaje, że miesiączka i potrzeby kobiet z nią związane nie są uwzględniane w środowisku sportowym. Z kolei 54% kobiet uprawiających sport zostało wykluczonych z udziału w zawodach z powodu miesiączki. Na szczęście wciąż można wiele zrobić, aby pomóc profesjonalnym zawodniczkom przezwyciężać istniejące ograniczenia.

Marka rozpoczęła kampanię „To nowy okres”, aby zapoczątkować nową erę, w której w społeczności sportowej otwarcie mówi się o miesiączce i lęku przed nią wśród zawodniczek. Oprócz eliminacji tabu poprzez zwiększenie liczby rozmów na temat okresu w sporcie, marka będzie również dostarczać pakiety edukacyjne dla nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów, aby umożliwić otwarty dialog między nimi a młodymi sportsmenkami na temat cyklu miesiączkowego.

Ponadto produkty Always będą łatwo dostępne dla zawodniczek w wiosce olimpijskiej i poza nią.

– Miesiączka wpływa na każdy aspekt sportowego życia. Od kalendarza wypełnionego obozami treningowymi, po same zawody. Ma też ogromny wpływ na wyniki przez nas osiągane. To niezwykle istotne, aby upewniać się, że wszystkie osoby zaangażowane w proces treningowy i opiekę nad zawodniczkami były dobrze wyposażone w wiedzę na temat miesiączki, bo tylko w ten sposób możemy pomóc młodym kobietom poczuć się bardziej komfortowo, bezpiecznie i pewnie – mówi Natalia Kaczmarek.

– Always to marka, która od ponad 35 lat jest pionierem przełamywania tych barier, dlatego jestem dumna z zaproszenia mnie do roli ambasadorki tej niezwykle istotnej kampanii, zwłaszcza w momencie, gdy wkraczamy w historyczny rok dla sportsmenek – dodaje złota medalistka olimpijska z Tokio w sztafecie mieszanej 4×400 metrów.

Od dziesiątek lat Always umacnia pozycję milionów dziewcząt i kobiet na całym świecie poprzez edukację w zakresie dojrzewania i pewności siebie, dostarczania produktów potrzebującym dziewczynom i zwalczania barier społecznych utrudniających ich rozwój osobisty poprzez programy takie jak Always #LikeAGirl i #KeepHerPlaying. Teraz, jako światowy partner Igrzysk Olimpijskich 2024 i Paraolimpijskich w Paryżu, Always wita nowy okres – taki, który zachęca do otwartych rozmów na temat miesiączki, edukuje oraz wspiera młode dziewczęta, a także zapewnia im dostęp do produktów menstruacyjnych.

Udostępnij

Translate »