PayPo partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Do grona sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej dołączyła firma PayPo – lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych w Polsce. Umowa została podpisana na rok, ale obie strony już dziś zapowiadają, że myślą o dłuższej współpracy.

– Partnerstwo z polską siatkówką to dla nas ważne wydarzenie. W naszej firmie mocno stawiamy na sport i propagujemy ruch wśród pracowników, organizując wewnętrzne akcje sportowe. Teraz postanowiliśmy pójść o krok dalej i wesprzeć konkretną dyscyplinę. Postawiliśmy na siatkówkę, bo w naszym kraju ma rangę sportu narodowego. Cieszymy się, że możemy pomagać m.in. w rozwoju tej dyscypliny w Polsce. To też sport, który łączy ludzi, niesie za sobą wiele pozytywnych emocji, buduje relacje i jako marka, która na takie wartości stawia, cieszymy się, że będziemy tego częścią – mówił po podpisaniu umowy Piotr Szymczak z PayPo.

PayPo jako partner wesprze rozwój polskiej siatkówki i będzie widoczny na największych wydarzeniach tego sezonu siatkarskiego w Polsce, w tym oczywiście finałach siatkarskiej Ligi Narodów, które pod koniec czerwca zawitają do Łodzi.

– Bardzo cieszymy się z pozyskania kolejnego partnera polskiej siatkówki. Firma PayPo bardzo prężnie działa na rynku finansowym, czyli obszarem, z którym nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować – powiedział Jacek Sęk, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Siatkowej

– Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że poszerzamy nasze doświadczenia o firmy z nowych dla nas sektorów Jestem przekonany, że rozpoczęta współpraca będzie bardzo udana dla obu podmiotów. Umowa podpisana została w marcu na okres 1 roku. W kolejnych latach Polski Związek Piłki Siatkowej i firma PayPo planują przedłużenie współpracy – dodał Sęk.

Firma działa od 2016 roku, a jej usługi dostępne są aż w 30 tysiącach sklepów on-line. Za pośrednictwem PayPo klienci mogą robić zakupy już dziś, a płacić za nie wygodnie później. Z PayPo można kupować nie tylko takie produkty jak odzież, zabawki, książki, kosmetyki czy elektronikę, ale także wejściówki na różne wydarzenia, jak np. mecze, koncerty czy spektakle. Z usług firmy bardzo chętnie korzysta już ponad 1,8 mln klientów, którzy tylko w 2023 r. zrealizowali ponad 13,5 mln transakcji na łączną kwotę 3,6 mld złotych.

Udostępnij

Translate »