SportBiz Summit 2023 – gdzie sport łączy się z biznesem

W marcu w Warszawie odbędzie się najbardziej prestiżowe wydarzenie branży marketingu sportowego, biznesu i sponsoringu w naszej części Europy. Zbliża się SportBiz Summit 2023.

SportBiz Summit promuje najnowocześniejsze technologie, ale też innowacyjność i kreatywność w myśleniu, aby zwiększać przewagę konkurencyjną polskiego sportu. Eksperci z całej Europy opowiedzą o skutecznych rozwiązaniach, które pomogły im usprawniać swoje kluby i organizacje. Ponadto pierwszy raz w historii, SportBiz będzie miał dwóch organizatorów: do Sportwinu z zupełnie nową jakością i pomysłami dołączyła agencja Publicon Sport – jedyny partner marketingowy i sponsoringowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 7-8 marca 2022 r. w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie.

SportBiz Summit 2023 to: 

• Integracja polskich firm inwestujących w sport, otoczenia politycznego, organizacji branżowych i sportowców
• Zaangażowanie największych właścicieli i nabywców praw sponsoringowych
• Wsparcie Ministerstwa Sportu i innych partnerów instytucjonalnych
• Rozwój i profesjonalizacja branży
• Prezentacja i popularyzowanie dobrych praktyk na linii biznes – sport
• Dyskusja na temat kluczowych trendów rynkowych
• Dedykowane sesje networkingowe

Poza tym elementami wydarzenia będą panele tematyczne związane z takimi zagadnieniami jak:

• Synergia sportu i biznesu – jak budować wartość globalnych marek w oparciu o sponsoring sportu – kluczowi sponsorzy w Polsce
• Marketing sportowy – dobre praktyki, zarządzanie projektami sponsoringowymi, kreowanie produktów, digitalizacja ofert sponsoringowych – przedstawiciele największych agencji marketingu sportowego i monitoringu mediów
• Media sportowe – dynamiczny rozwój mediów sportowych, nowe formaty i modele sprzedaży – przedstawiciele najważniejszych mediów w Polsce
• ESG – jak pozytywnie wpływać na środowisko naturalne i kreować ład korporacyjny w oparciu o projekty sponsoringowe – przedstawiciele największych sponsorów sportu)
• Organizacje sportowe – światowe trendy w marketingu sportowym, komunikacji i zarządzaniu klubami i związkami sportowymi
• Sponsorzy sportu – najnowsze rozwiązania technologiczne w sponsoringu i kierunki rozwoju i zmian w branży sponsoringowej
• Samorządy – Smart Cities i sport, czyli na granicy sportu, promocji, turystyki i społeczeństwa
• Sportowcy i trening – nowoczesne technologie wspierające proces treningowy i zarządzanie obszarem sportowym w codziennej pracy

Więcej informacji na:
SportBiz-Summit.com

Udostępnij

Translate »