Znamy cennik reklam TVP podczas igrzysk. Najdrożsi są siatkarze

TVP zachęca do zakupu reklam podczas transmisji z igrzysk olimpijskich. Zdecydowanie najdroższe są te podczas relacji z meczów siatkarzy, siatkarek i tenisa. Pierwszeństwo zakupu do 17 czerwca mają oficjalni sponsorzy IO. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca.

Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków tj. 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, w TVP Sport oraz w TVP online. Dodatkowo dostępne będą również transmisje na kanale Youtube. A także programy publicystyczne o tematyce najważniejszej imprezy czterolecia. W ofercie znalazły się m in. Formaty takie jak: „Wydarzenia dnia”, „Studio olimpijskie”, „Olimpijski wieczór ”, czy „Paryż po godzinach”.

Biuro Reklamy TVP proponuje też reklamodawcom szeroką ofertę w internecie. Poza standardową reklamą, emitowaną przy transmisjach na żywo, oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się również inne formy angażujące widzów tj. reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na YouTube TVP SPORT.

– Igrzyska Olimpijskie po 12 latach wracają do Europy i ponownie dają szanse wybrzmieć wielkim, sportowym emocjom. To jedno z najbardziej prestiżowych i emocjonujących wydarzeń sportowych na świecie, historie pełne pasji i rywalizacji. Bliskość geograficzna oraz odbywanie się rozgrywek w naszej strefie czasowej dodatkowo wzmacniają emocje i zaangażowanie widzów. Podczas Igrzysk Olimpijskich będziemy tam, gdzie są Polacy – pokażemy wszystkie starty naszych reprezentantów, czyli średnio 20 godzin dziennie transmisji na ogólnodostępnych antenach. Dzięki wielowymiarowości naszej oferty i różnorodności treści zapewniamy naszym klientom unikalną przestrzeń dotarcia do szerokiego grona odbiorców – mówi Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVP.

Ceny pakietów reklamowych zaczynają się już 10 000 zł netto. Zdecydowanie najdroższe są reklamy podczas meczów polskich siatkarzy. Na wykupienie pakietu trzeba mieć od 515 000 zł. W przypadku gdyby nasza reprezentacja awansowała do fazy pucharowej, będzie trzeba zapłacić nawet około 1 400 000 zł. Drogie reklamy są również podczas transmisji meczów siatkarek oraz polskich tenisistów.

TVP szacuje, że oglądalność Igrzysk we Francji w związku z tym, że są rozgrywane w Europie, w naszej strefie czasowej będzie znacznie lepsza w porównaniu do tych w Tokio. Transmisje z Japonii w TVP1 i TVP Sport widziało ponad 17,8 miliona widzów (Dane: Nielsen / TVP1 / TVP Sport / 23 lipca- 8 sierpnia / 4+ / COV). Najlepiej oglądaną dyscypliną w TVP1 była siatkówka mężczyzn – mecz Polska-Francja widziało średnio 2,6 miliona widzów.

Warto też dodać, że transmisje online w czasie IO wygenerowały ponad 12 milionów odtworzeń wideo (www+app). Także w internecie największym zainteresowaniem cieszył się ćwierćfinałowy mecz siatkówki Polska – Francja, uzyskując ponad 1 milion odtworzeń.

Udostępnij

Translate »