Adidas prezentuje koszulkę Realu Madryt. Sentymentalny powrót do sezonu 2009/10
Klasyczna biel Realu Madryt zyskała nowoczesne akcenty w nowym modelu koszulki na nadchodzący sezon. Adidas udanie połączył tradycję z elegancją.
Nowa koszulka domowa Realu Madryt na sezon 2025/26 została oficjalnie zaprezentowana przez markę Adidas tuż przed Klubowymi Mistrzostwami Świata. Projekt bazuje na tradycyjnym białym kolorze. Uwzględniono w nim nietuzinkowe elementy stylistyczne, które podkreślają prestiż i historię zespołu.
Na trykot powraca wzór Teamgeist. Tym razem zamiast czarnej linii, użyto złotej, symbolizującej królewskość i koronę w herbie klubu. Na froncie widoczny jest delikatny, kropkowany motyw, który przechodzi od białego u góry do szarego na dole.
Kolorystyka inspirowana historią i Santiago Bernabéu
W projekcie trykotu uwzględniono szare akcenty na kołnierzu, mankietach oraz pod rękawami, które dodają mu świeżego charakteru. Wersja z długim rękawem rozszerza szare elementy na całe boki rękawów, kończąc się mankietem. Z kolei czarne detale, takie jak trzy paski Adidasa oraz logotypy sponsorów, dopełniają całości.
Wspomniana kolorystyka nawiązuje do historycznych modeli z sezonu 2009/10, łącząc biel z czernią, szarością i złotem. Natomiast cały projekt przywołuje na myśl kultowe koszulki z temporady 2006/07. Adidas zaznaczył, że nowy design nawiązuje także do modernizacji stadionu Santiago Bernabéu.
Nowa koszulka Realu Madryt już dostępna w sprzedaży
Real Madryt przystąpi do kolejnej edycji rozgrywek La Liga po rozczarowującym sezonie 2024/25. Mimo świetnej formy Kyliana Mbappé, klub nie zdobył żadnego trofeum.
Nowa koszulka będzie towarzyszyć drużynie podczas rywalizacji m.in. w Klubowych Mistrzostwach Świata, gdzie Los Blancos wystąpią jako jedna z trzech ostatnich zwycięzców Ligi Mistrzów UEFA.
Premierowy trykot jest już dostępny w oficjalnym sklepie producenta. Można go nabyć w wersjach dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Cena autentycznej wersji wynosi około 649 zł, a dostępne są także wersje z długim rękawem.