ATP Tour podpisało umowę ze Spotify. Kibice będą bliżej tenisa
Spotify rozszerza swoje portfolio współprac o nowy podmiot. Inauguracja projektu nastąpiła tuż przed Nitto ATP Finals w Turynie. Dzięki umowie kibice będą bliżej tenisa.
ATP i Spotify ogłosiły globalną współpracę nastawioną na tworzenie oryginalnych treści. Nieprzypadkowo moment startu przypadł na Nitto ATP Finals w Turynie. Rywalizacja kończąca 2025 rok będzie zwieńczona materiałami zza kulis.
Kibice zapoznają się z efektami pracy content creatorów jeszcze w grudniu. Inicjatywa obejmie szereg treści publikowanych na platformie, które będą celebrować połączenie tenisa i kultury w ekosystemie ATP. Osią poruszanych tematów zostaną sportowcy, turnieje i momenty, które pokazują energię i osobowość tej dyscypliny.
ATP Tour pokażą ze Spotify historie i energię wokół tenisa
– Spotify to najlepsza w swojej klasie platforma, która cieszy się ogromną popularnością wśród odbiorców na całym świecie. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy możemy ożywić generowanie treści i unikalnych historii związanych z ATP – powiedział wiceprezes ds. marketingu w ATP Tour, Andrew Walker.
– Kibice chcą być na bieżąco z najważniejszymi momentami, które definiują sport. Współpraca z ATP zapewni im wnikliwy dostęp do historii i energii, dzięki którym tenis jest jedną z najpopularniejszych dyscyplin na świecie – dodał Roman Wasenmüller, szef działu podcastów w Spotify.
ATP Tour dynamicznie dostosowuje się do rynku
Współpraca Spotify i ATP Tour to odpowiedź na aktualne trendy. W oficjalnym komunikacie zaznaczono, że umowa opiera się na ciągłych innowacjach w strategii cyfrowej i treściowej ATP. Dotyczy to także niedawno sygnowanej, globalnej współpracy z TikTokiem.
ATP Tour ma podpisane umowy również z Overtime i dynamicznie działa w zakresie angażowania fanów. Organizacja konsekwentnie aktualizuje swój wizerunek na rynku. Korzysta przy tym z pomocy renomowanej agencji kreatywnej Wieden+Kennedy. W ostatnim czasie odświeżyła również logo.