Fabrizio Romano w garniturze na scenie Web Summit 2025, z mikrofonem, na tle logo wydarzenia, bierze udział w panelu sportowym

Fabrizio Romano traci monopol na prawdę. Pomyłki włoskiego dziennikarza

W środowisku piłkarskim nazwisko Romano stało się symbolem pewności. Jego słynne „Here We Go” zwiastowało jeszcze niedawno pewny transfer. Teraz to się zmienia.

Z biegiem czasu i rosnącą popularnością, liczba przekazywanych newsów przez dziennikarza znacząco się zwiększyła. Taka aktywność skutkuje większym narażeniem na błędy, co obserwują fani w mediach społecznościowych.

Sezon transferowy 2025 przyniósł kilka zauważalnych pomyłek. Przykładem mogą być przypadki, gdy Romano informował o przejściu Joao Pedro do Newcastle, którego nie sfinalizowano. Piłkarz ostatecznie trafił do Chelsea.

Coraz więcej nieudanych „Here We Go” od Fabrizio Romano

Błędów nie brakowało również wcześniej. Jeszcze w 2021 roku Włoch poinformował o odejściu Georginio Wijnalduma z Liverpoolu do FC Barcelony. Holender przeszedł do Paris-Saint Germain.

W 2024 roku Romano użył „Here We Go” w kontekście przejścia Samu Omorodiona do Chelsea (Hiszpan pozostał w Deportivo Alaves i ostatecznie odszedł w zimie do FC Porto). Włoch pomylił się również, błędnie ogłaszając wypożyczenie z Chelsea do PSG Hakima Ziyecha.

Fabrizio Romano pomylił się też w przypadku Adriena Rabiota, „transferując” go do FC Barcelony w 2019 roku, czy Sergio Reguilona, łącząc go z Manchesterem United. Hiszpan ostatecznie przeszedł do Czerwonych Diabłów, ale trzy lata później.

Rynek influencerów transferowych się wypełnia

W świecie piłkarskich transferów Fabrizio Romano stał się symbolem pewnych informacji, jednak nie jest jedynym ekspertem w tej branży. Rośnie przy tym rola innych cenionych dziennikarzy i influencerów wyspecjalizowanych w rynku transferowym, którzy oferują własne, rzetelne źródła i analizy.

W tym gronie można wymienić odnośnie piłki na wyspach brytyjskich Davida Ornsteina (związanego z BBC i „The Athletic”), Gerarda Romero, Gianlucę Di Marzio (Sky Italia), Guillema Balague, czy internetowych influencerów, chociażby Huberto News, czy WinnerLilB działających na Instagramie czy TikToku.

Udostępnij

Translate »