Marka bananów Yellow w gronie sponsorów PZKosz i Eurobasketu

Firma Citronex, lider w dystrybucji bananów pod marką Yellow, dołącza do grona partnerów Polskiego Związku Koszykówki. Współpraca rozpoczyna się w wyjątkowym momencie – niedługo przed dwoma prestiżowymi wydarzeniami: EuroBasketem 2025 oraz Mistrzostwami Świata 3×3 2026, które odbędą się w Polsce.

Firma Citronex jest dystrybutorem bananów pod marką Yellow oraz producentem polskich pomidorów „Jedyne Malinowe”. Citronex, to polska firma rodzinna, która od 30 lat dostarcza świeże banany do sieci supermarketów. Posiada dojrzewalnie tych owoców w Polsce, na Węgrzech i Rumunii, gdzie jest oficjalnym partnerem reprezentacji tego kraju w piłce nożnej. Kilka lat temu firma rozpoczęła budowę doświetlanych szklarni do zimowej uprawy pomidorów malinowych. Obiekty, które powstały w Polsce są jednymi z największych w Europie. 

– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać koszykówkę, która od zawsze jest nam bardzo bliska. Sport i zdrowy tryb życia doskonale wpisują się w promocję naszych produktów – zarówno banany jak i pomidory są stałym punktem zdrowej diety – nie tylko sportowców, ale także każdego kibica. Przed nami teraz sporo pracy, bo dwie największe koszykarskie imprezy – faza grupowa EuroBasketu 2025 oraz Mistrzostwa Świata 3×3 2026 rozgrywane będą w Polsce. Dzięki tej współpracy nasza firma stanie się integralną częścią tych wydarzeń – mówi Rafał Zarzecki, prezes firmy Citronex. 

Czytaj także: EuroBasket 2025 w Katowicach ma nowego partnera. To sieć z USA

– Jesteśmy dumni, że do grona naszych partnerów dołącza firma, która stawia na jakość, zdrowie i długofalowe zaangażowanie. Citronex to marka znana z innowacyjności i zrównoważonego podejścia do biznesu, a teraz także ze wspierania polskiej koszykówki. Wspólnie będziemy budować jeszcze silniejsze fundamenty dla rozwoju tej dyscypliny w Polsce – podkreśla Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Polski Związek Koszykówki wspólnie z marką Yellow szykują wiele wspólnych aktywacji promujących koszykówkę, zwiększających rozpoznawalność dyscypliny i przyciągających nowych kibiców.

źródło: inf. własna / pzkosz.pl

Udostępnij

Translate »