Nowa era współpracy: Lidl i EHF razem do 2028 roku
Niemiecka sieć supermarketów po raz kolejny zaznaczyła swoją obecność w świecie sportu. Lidl przedłużył umowę sponsorską z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF).
Lidl został komercyjnym partnerem Mistrzostw Europy zarówno żeńskich, jak i męskich. Dotyczy to turniejów w latach 2026 oraz 2028. Tym samym niemiecka sieć supermarketów będzie obecna podczas czterech turniejów finałowych.
Przedłużenie współpracy wynegocjowała renomowana agencja marketingu sportowego Infront. Jest ona wyłącznym partnerem medialnym i marketingowym EHF na potrzeby rozgrywek Euro.
Długofalowe zaangażowanie w piłkę ręczną i nowe inicjatywy sponsorskie
Warto zauważyć, że Lidl konsekwentnie wspiera europejską piłkę ręczną od kilku lat. Obecna umowa jest potwierdzeniem długoterminowej strategii niemieckiej sieci supermarketów.
Oprócz tego Lidl zapewni sobie widoczność zarówno w telewizji, jak i na platformach cyfrowych. Sieć supermarketów ma także uruchomić akcję sponsoringową, wręczając nagrodę dla najlepszego młodego zawodnika turniejów.
Nadchodzące turnieje EHF Euro – gdzie i kiedy odbędą się mistrzostwa?
Najbliższe EHF Euro (mężczyzn) odbędzie się w Danii, Szwecji i Norwegii. Sportowcy będą rywalizować od 15 stycznia do 1 lutego 2026 roku. Następnie przyjdzie czas na EHF Euro kobiet – od 3 do 20 grudnia w Polsce, Rumunii, Czechach, Słowacji i Turcji.
Kolejne czempionaty Starego Kontynentu odbędą się w 2028 roku w Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii (dla mężczyzn) oraz w Norwegii, Danii i Szwecji (dla kobiet).
– Włączając się do współpracy w kontekście EHF Euro zarówno kobiet, jak i mężczyzn – do 2028 roku – Lidl pomaga piłce ręcznej rozwijać się na boisku i poza nim. Jesteśmy dumni, że udało nam się zawrzeć umowę, która wykracza poza branding i ma rzeczywistą siłę oddziaływania – powiedział Michael Witta, starszy wiceprezes w Infront ds. sprzedaży i marketingu.