Tenisistka wykonuje zamaszysty backhand na twardym korcie US Open, w tle widoczne logo Rolex oraz Chase

Rolex i Iga Świątek zachwycają. Wspólna reklama obiega świat

Rolex uhonorował polską tenisistkę specjalnym klipem po jej bezprecedensowym zwycięstwie 6:0, 6:0 w finale Wimbledonu.

Szwajcarska marka luksusowych zegarków opublikowała na Instagramie poruszające nagranie z Igą Świątek. Film powstał po historycznym finale Wimbledonu, w którym Polka pokonała Amandę Anisimovą bez straty gema.

Klip zawiera słowa: „Prawdziwa mistrzyni. Od wczesnych, nastoletnich sukcesów w zawodach turniejowych, Iga Świątek cały czas podążała ścieżką do chwały”. Nagranie błyskawicznie zyskało popularność wśród fanów na całym świecie.

Pierwszy taki wynik na Wimbledonie od 37 lat

Triumf Świątek w finale Wimbledonu 2025 przeszedł do historii tenisa. Ostatni raz kobieta zdobyła tytuł na All England Club bez straty gema w 1988 roku. Była to Steffi Graf w finale French Open.

Mecz trwał zaledwie 57 minut, co podkreśla absolutną dominację 24-letniej tenisistki z Raszyna. Polka obroniła wszystkie 12 piłek przy własnym serwisie i zdobyła 55 z 84 rozegranych punktów.

Współpraca z Rolexem od 2021 roku

Świątek została pierwszą polską ambasadorką prestiżowej szwajcarskiej marki w 2021 roku. Dołączyła do elitarnego grona, w którym znajdują się:

  • Roger Federer, 
  • Coco Gauff,
  • Jannik Sinner.

Rolex wspiera wszystkie najważniejsze turnieje tenisowe, w tym cztery Wielkie Szlemy oraz zawody ATP Masters 1000. Firma jest oficjalnym chronometrażystą Association of Tennis Professionals i Women’s Tennis Association od 1978 roku.

Według raportu agencji Sponsoring Insight wartość kontraktów sponsorskich Świątek przekracza 10 milionów złotych rocznie. Tenisistka współpracuje z markami takimi jak Porsche, Visa, Lego i Oshee.

Udostępnij

Translate »