Under Armour wraca do NFL

Wielki powrót Under Armour. Producent znów w NFL

NFL rozszerza współpracę z producentami odzieży sportowej. Do portfolio sponsoringowego dołącza Under Armour. Efekty współpracy zobaczymy w sezonie 2025.

Under Armour powraca do grona oficjalnych partnerów NFL w zakresie obuwia i rękawic. Producent z Maryland odnotowuje comeback po pięcioletniej przerwie. Od razu z długoterminową umową.

Gigant z branży odzieży sportowej współpracował z National Football League od 2006 do 2020 roku. Następnie się wycofał. Under Armour jako przyczynę wskazał wówczas restrukturyzację i cięcia kosztów.

Under Armour zyskuje medialną ekspozycję w NFL

Podpisując wieloletni kontrakt z NFL, Under Armour znów zajmie się dostawą obuwia i rękawic. Dołączy również do Nike i Adidasa, eksponując logo na boiskach ligi futbolu amerykańskiego.

W ramach umowy producent z Maryland zapewnił sobie ekspozycję na platformach medialnych National Football League. Umożliwia to szeroką promocję marki zarówno w trakcie rozgrywek, jak i poza nimi.

NFL wesprze inicjatywy Under Armour na rzecz młodych sportowców

Under Armour skorzysta na współpracy z NFL i w inny sposób. National Football League zobowiązało się do wspierania inicjatyw producenta na rzecz rozwoju młodzieży. Dotyczy to głównie platformy UA Next, promującej sport.

„Efekt nowej umowy” jest już widoczny. Na informację o sygnowaniu kontraktu pozytywnie zareagowali inwestorzy. Przełożyło się to na wzrost wartości akcji amerykańskiej firmy o 5,7 proc. 

Udostępnij

Translate »