Decathlon wchodzi do świata polskiej siatkówki

Decathlon i Polska Liga Siatkówki nawiązują strategiczną współpracę. W ramach tego partnerstwa, marka sklepów powiększy swój udział na wszystkich profesjonalnych boiskach siatkarskich w Polsce. W ramach długotrwałej współpracy przewidziane są liczne inicjatywy, które mają na celu zaangażowanie kibiców siatkówki na całym obszarze Polski.

Decathlon i Polska Liga Siatkówki łączą siły

Współpraca pomiędzy Marką Decathlon a Polską Ligą Siatkówki – zarządzającą PlusLigą i TAURON Ligą, najważniejszymi rozgrywkami ligowymi w naszym kraju, jest dużym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego.

– Współpraca z Polską Ligą Siatkówki to bardzo ważny krok na drodze marki Decathlon. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a siatkówka to jedna z najbardziej utytułowanych dyscyplin w Polsce. Mamy już mocnego ambasadora indywidualnego – Kubę Kochanowskiego, a współpraca z ligą to dla nas szansa na regularne docieranie do fanów siatkówki w całej Polsce – mówi Nils Swolkien, CEO Decathlon Polska.

– Nasza renoma w sporcie, nie tylko polskim, stale rośnie. Siatkówka to najwyższy poziom sportowy, bezpieczeństwo i świetna zabawa w halach, sport, który przyciąga całe rodziny. Myślę, że wspólnie z firmą Decathlon staniemy się jeszcze lepsi, a obie marki znajdą swoje drogi, które przyniosą im wymierne korzyści – mówi Artur Popko, prezes PLS.

Partnerstwo na wielu płaszczyznach

Zgodnie z umową, która obejmuje cztery lata (na podstawie informacji WP), firma Decathlon będzie obecna na profesjonalnych boiskach lig siatkarskich: podczas meczów PlusLigi, Tauron Ligi, Tauron 1. Ligi Mężczyzn, Superpucharu Polski oraz turniejów finałowych Pucharu Polski kobiet i mężczyzn. Obecność Decathlonu na tych boiskach obejmować będzie bandy LED, boiska oraz ekrany.

Dyrektor generalny Decathlon Polska podkreślił, że istotnym aspektem nowego partnerstwa z Polską Ligą Siatkówki będzie współpraca na poziomie regionalnym z poszczególnymi klubami. W miastach, gdzie funkcjonują kluby PlusLigi, Tauron Ligi i Tauron 1. Ligi, przeważnie znajdują się sklepy Decathlon. Ta regionalna współpraca będzie koncentrowała się na promocji klubów, samej siatkówki oraz organizacji wydarzeń sportowych.

Swolkien posłużył się przykładem sklepów kibica dla fanów piłkarskich klubów: Legii Warszawa czy Lecha Poznań. W tych miastach nie tylko na stadionie i podczas sportowych zawodów można wyposażyć się w akcesoria kibicowskie. Można je nabyć również m.in. w Decathlonie. Partnerstwo z PLS-em stwarza dodatkową motywację do rozszerzenia takich miejsc również na kluby siatkarskie.

  

W ramach współpracy Decathlon przewiduje również przeprowadzenie szeregu akcji aktywizujących kibiców: akcje rowerowe, rolkowe, turnieje koszykówki, a nawet… padla!

Decathlon organizuje również zajęcia na trenażerach pod okiem profesjonalnych trenerów. Zauważa się pozytywny odbiór Polaków tych propozycji aktywności fizycznej, dlatego można się spodziewać podobnych inicjatyw związanych z siatkówką. Kluby będą zachęcane do uczestnictwa w tych działaniach.

Siatkarski sprzęt w Decathlonie

Sklep mocno wspiera siatkówkę halową. W jego asortymencie możemy znaleźć m.in. piłki do siatkówki, nakolanniki, rękawki, buty, odzież, siatki, akcesoria oraz stabilizatory i elementy tapingu sportowego.

Warto podkreślić, że niektórzy siatkarze już teraz grają w butach marki własnej Decathlonu – Kipsty. To chociażby Jakub Kochanowski, jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy, grający na pozycji środkowego. Reprezentant Polski został niedawno nowym ambasadorem sklepu i w ramach współpracy trenuje oraz gra w butach marki Kipsta. Dodatkowo pomaga on w rozwoju oferty, tak by rozszerzać ją zgodnie z potrzebami profesjonalnych siatkarzy.

– Marka Decathlon zaproponowała mi nie tylko długofalową i kompleksową współpracę, ale także możliwość personalizacji produktów, w tym również butów siatkarskich, których jakość pozytywnie mnie zaskoczyła – mówił w sierpniu Kochanowski.

Udostępnij

Translate »