Firma x-kom inwestuje w nowy kanał Stanowskiego
Jeden z najciekawiej zapowiadających się i wyczekiwanych projektów w historii polskiego YouTube’a, Kanał Zero, ma nowego partnera technologicznego. Jest nim należąca do Michała Świerczewskiego – właściciela m.in. Rakowa Częstochowa – firma x-kom.
Współpraca z Krzysztofem Stanowskim, założycielem Kanału Zero, ma być szansą dla spółki, by dotrzeć do nowej grupy odbiorców. Start Kanału Zero zaplanowany jest na 1 lutego.
„Najważniejszą wartością w x-komie od zawsze jest rzetelne doradztwo. Klient x-komu ma otrzymać nie tylko produkt, ale garść eksperckiej wiedzy, która tego produktu dotyczy” – czytamy w oficjalnym komunikacie firmy x-kom.
Rzecz ma się podobnie w przypadku Kanału Zero – to miejsce, które ma dostarczać wartościowe treści od autorytetów z różnych dziedzin. Ponadto Kanał Zero będzie aspirować do tego, by stać się elementem codzienności wielu Polek i Polaków – jakim już teraz jest technologia. Zapał do tego, aby generować cenny content, jest wspólną płaszczyzną dla x-komu i Kanału Zero.
Technologiczne wsparcie od x-komu
W tworzenie Kanału Zero było zaangażowanych kilkadziesiąt osób. W projekcie o takiej skali odpowiednio dobrana technologia ma kluczowe znaczenie. Nie tylko dla pracy ekspertów, ale przede wszystkim wydawców oraz realizatorów tak dużego i zaawansowanego studia.
Firma x-kom, jako partner technologiczny, będzie wspierał codzienną pracę redakcji. Dostarczony przez sponsora sprzęt zapewni najwyższą jakość realizacji programów i niezawodność działania. Znaczenie ma jednak również to, co niewidoczne na pierwszym planie. Dlatego doradcy x-komu tworzą pracownikom Kanału Zero także na etapie wyposażania ich standardowych stanowisk pracy.
– Bycie technologicznym geekiem jest zaszyte w DNA x-komu, więc z chęcią Wam pomagamy tak, jak to robią na co dzień nasi doradcy, którzy codziennie pomagają tysiącom osób w zakupie sprzętu. Chcemy dać również tę wartość widzom Kanału Zero, dlatego będziemy tutaj wpadać i dzielić się wiedzą o technologii, ciekawych premierach, nowinkach, gadżetach, gamingu, czy cyberbezpieczeństwie. Widzowie będą mogli też liczyć na fajne, promocje i oferty – mówi Przemysław Ladra, wiceprezes x-kom.
Plany współpracy z Kanałem Zero
Pomoc w wyposażaniu studia czy doradztwie dla pracowników Kanału Zero jest dopiero początkiem współpracy. Dziś zapowiedzi nowego GTA czy iPhone’a to wydarzenia niemal kulturowe. W x-komie nie brakuje geeków od gamingu, komputerów czy smartfonów, którzy będą mogli przybliżyć dany temat i odpowiedzieć na każde pytanie widzów. Współpraca z Kanałem Zero będzie przedłużeniem misji x-komu – być technologicznym geekiem, by klient (lub widz) nie musiał.
Partnerstwo technologiczne to także okazja do tego, by docierać do nowych odbiorców – także z ofertą i promocjami, które x-kom będzie kierować wyłącznie do widzów nowego kanału Krzysztofa Stanowskiego. Rozmach projektu pozwala także na nietypowe formy kooperacji – jedną z nich będzie Strefa Gracza stworzona przez x-kom w siedzibie Kanału Zero.
FOT. Materiały prasowe