Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki Zalando
Robert Lewandowski, a także inne gwiazdy sportu i kultury zostały twarzami nowej kampanii Zalando – „Your best is yet to come” (To, co najlepsze jeszcze przed nami).
– Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką – mówi Lewandowski o współpracy z niemieckim sklepem internetowym, który w swojej ofercie ma głównie odzież i obuwie.
– W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – możemy przeczytać na stronie Zalando wypowiedź zawodnika FC Barcelony oraz polskiej kadry narodowej.
Poza Lewandowskim w kampanii udział wzięła również jego klubowa koleżanka Alexia Putellas. Oprócz zawodników FC Barcelony znajdziemy w niej również: Caro Dauer – niemiecką blogerkę, znaną miłośnika mody i fitness, Erbu Onala – gwiazdę e-sportu, a także artystę Pusha T.
Kampania ma na celu zachęcić osoby korzystające z platformy zakupowej Zalando do uprawiania sportu, niezależnie od tego, jaką dyscyplinę wybierzemy i niezależnie od oceny, opinii innych. Oficjalnie „Your best is yet to come” ruszyła 1 czerwca i potrwa przez najbliższych 12 tygodniach na wszystkich rynkach Zalando. W jej ramach do sprzedaży trafi kolekcja Adaptive Sports wyprodukowana przez marki własne platformy: Pier One Sports oraz Even&Odd active.
Fot. Łączy Nas Piłka