Największa kampania Pumy na Euro i Copa
Firma PUMA rozpoczęła drugi rozdział swojej pierwszej od 10 lat ogólnoświatowej kampanii marki „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do”. Nowy etap jest w pełni poświęcony mistrzostwom UEFA Euro 2024 i 2024 Copa América.
Tego lata PUMA rusza z dwiema odsłonami globalnej kampanii, w której firma opowiada historię swoich najlepszych piłkarzy. Ponieważ szybkość zawsze była charakterystycznym elementem marki PUMA, nowy rozdział pokazuje, jak bardzo jest ona ważna w piłce nożnej i nie tylko. Kiedy gracze są na boisku, mają jedynie sekundę na reakcję i podjęcie decyzji. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” – oznacza postrzeganie sportu i kultury sportowej w inny sposób – taki, w którym wygrywają najszybsi.
– Dążymy do wzmocnienia obecności naszej marki poprzez kompleksową strategię medialną, która łączy tradycyjne kanały z innowacyjnymi technologiami, aby zaangażować naszych konsumentów. W naszych działaniach kładziemy szczególny nacisk na media społecznościowe, wykorzystując nasz zespół ambasadorów i influencerów. Ponadto zamierzamy zbadać nowe możliwości w celu stworzenia ekscytujących doświadczeń – powiedział Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu.
– Współpraca z Pumą przy okazji kampanii »Forever. Faster.« była dla Matte wyjątkowym doświadczeniem. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z tak zaufanym i myślącym o przyszłości partnerem, a zwłaszcza z jego centralą, ponieważ wspólnie kształtujemy nową platformę. Osoby zmieniające reguły wygrywają, ponieważ widzą grę z innej perspektywy. Jest to coś, w co głęboko wierzymy i cieszymy się, że Puma w pełni realizuje tę zasadę, aby triumfować w tym roku pełnym sportowych wydarzeń – powiedział Max Pollack, współzałożyciel i partner zarządzający Matte Projects, agencji partnerskiej dla tej kampanii.
Spin-offy kampanii „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” z okazji mistrzostw EURO i COPA América wystartowały 6 czerwca i będą promowane we wszystkich kanałach, takich jak media społecznościowe, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne i punkty sprzedaży na całym świecie. Dwa filmy i wspierające je materiały kreatywne przedstawiają zawodników PUMA – Antoine’a Griezmanna, Christiana Pulisica, Javiera „Chicharito” Hernándeza, Kaia Havertza, Memphisa Depaya, Neymara Juniora i Sergio Agüero. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje filmy marki i materiały kreatywne przygotowane specjalnie na Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024.
Fot. Puma