Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły

Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły, tworząc wyjątkowe partnerstwo pasji do sportu i dbałości o zdrowie. Zawarta we wrześniu umowa sprawia, że Nice To Fit You przez kolejne trzy sezony rozgrywek będzie jednym z kluczowych sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki. 

Marka otrzymała m.in. tytuł sponsora głównego na wydarzeniach pucharowych, zarówno w trakcie meczów o AL-KO Superpuchar Polski, jak i w trakcie turniejów finałowych TAURON Pucharu Polski.

Nice To Fit You to jeden z kluczowych graczy na rynku cateringów dietetycznych, od lat lider w obszarze wprowadzania nowości i innowacji. W ramach umowy z Polską Ligą Siatkówki marka Nice To Fit You będzie obecna na wszystkich meczach ligowych, podczas transmisji telewizyjnych oraz na materiałach promocyjnych PLS. Ponadto, firma będzie miała możliwość prowadzenia działań promocyjnych skierowanych do kibiców siatkówki, takich jak konkursy, degustacje i aktywacje na meczach.

– Bardzo cieszymy się z faktu, że kolejna marka chce promować się przy okazji najlepszej ligowej siatkówki na świecie. Mogę zapewnić, że to będzie bardzo dobra decyzja, a Nice To Fit You będzie bardzo widocznym partnerem w trakcie naszych rozgrywek – powiedział Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki.

Zadowolenia z rozpoczynającej się współpracy nie kryje także Paweł Wróbel, prezes zarządu Nice To Fit You. – To partnerstwo to połączenie sił dwóch dynamicznych marek, mających jasno sprecyzowane cele. W Nice To Fit You widzimy ogromny potencjał w sponsoringu dużych wydarzeń sportowych, a podpisanie umowy sponsorskiej z PLS otwiera nowy rozdział dla obu organizacji. Łącząc siły sportu i dobrego odżywiania chcemy inspirować fanów i zawodników do prowadzenia zdrowszego i bardziej aktywnego stylu życia – komentuje Paweł Wróbel.

Nice To Fit You od lat wspiera swoich klientów na drodze do formy i dobrego zdrowia. Marka do tej pory mocno angażowała się w imprezy biegowe. Jest m.in. sponsorem tytularnym biegu Nice To Fit You Warszawska Dycha, który pod koniec września odbędzie się w Warszawie. Marka promuje się hasłem „Smak Sportowej Pasji”, która doskonale wpisuje się w klimat środowiska siatkarskiego w Polsce.

Udostępnij

Translate »