Superbet stawia na futbol w niższych ligach
Superbet rusza z nową kampanią reklamową. Bukmacher stawia na lokalny futbol, najbliższy sercu kibiców.
Mam te ligi rozkminione! – mówi w najnowszym spocie reklamowym bukmachera Superbet ambasador marki Sławomir Peszko, odnosząc się do obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce. Superbet może się pochwalić najszerszą ofertą prematch i live na III oraz IV ligę i wokół tego zbudował oryginalną kampanię, w której nie zabrakło nawet… sterowca.
Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w… Kraśniku. Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”. Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji.
Klimatyczny klip realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania. Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek.
– W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.
Po stronie Superbet za przygotowanie kampanii odpowiadała właśnie Katarzyna Gawlik, Bartosz Malaka oraz Paweł Kozioł, Senior Marketing Specialist. Po stronie Key Story w projekt zaangażowani byli: Mateusz Pleskacz (scenariusz i reżyseria), Jan Rajpolt (produkcja), Dawid Gut (DOP), Aleksandra Kalinowska (Postproduction Manager) oraz Jacek Nastał (Art Director / compositing).
Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę. Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.