Louis Vuitton dołącza do Formuły 1
Luis Vuitton oficjalnie stał się partnerem Formuły 1. Marka dołączyła do wyścigów przed sezonem 2025. Dzieje się to w ramach umowy z firmą LVMH.
Częścią umowy będzie lokowanie loga Louis Vuitton na oznakowaniu, które znajduje się wzdłuż toru wyścigowego. W oficjalnym komunikacie podano, że dotyczy to Grand Prix Australii.
Marka zapewniła sobie ekspozycję w trakcie ceremonii otwarcia i dekoracji zawodników. Louis Vuitton wręczy także ikoniczne „kuferki trofeów”. Podobne upominki były produkowane przy okazji Grand Prix Monako w latach 2021-2024.
CEO Formuły 1 wita Louis Vuitton na pokładzie
– Z przyjemnością witamy firmę Louis Vuitton jako partnera tytularnego naszego pierwszego wyścigu w 2025 r. – przekazał Stefano Dmenicali, prezes i dyrektor generalny Formuły 1.
– Udział Louis Vuitton nie tylko wzbogaca doznania związane z naszym sportem, ale także celebruje połączenie luksusu, rzemiosła i najwyższego poziomu rywalizacji motoryzacyjnej – dodał Domenicali.
– Rok 2025 będzie wyjątkowy dla Formuły 1 i jestem dumny, że mogę go rozpocząć z naszymi pełnymi pasji partnerami z Louis Vuitton – podsumował CEO Formuły 1 w materiale prasowym.
Tag Heuer i Moët Hennessy kolejnymi partnerami wyścigów
W kontekście partnerów na sezon 2025 wymienia się również dwie inne znane marki. Jak wspomina Cian Brittle ze Sports Pro, Formuła 1 ma zawrzeć współpracę z Tag Heuer i Moët Hennessy.
Pierwszy brand stanie się oficjalnym chronometrażystą. Natomiast Moët Hennessy ma być, podobnie jak Louis Vuitton, częścią kompleksowej umowy między LVMH a Formułą 1. Warto zaznaczyć, że oficjalnie potwierdzono na razie rolę Tag Heuer.