Milion subskrybentów Viaplay w Polsce

Rynek streamingowy stale rośnie i nie inaczej jest w przypadku platform sportowych. Z Viaplay na całym świecie korzysta już blisko 6,5 miliona użytkowników, z których aż milion pochodzi z Polski. Szwedzka platforma przewiduje dalszy wzrost, jak i ekspansje na kolejne rynki.

W ciągu roku Viaplay zwiększyła ilość swoich użytkowników o niemal 80 procent. Według najnowszego raportu platformy streamingowej ich liczba wzrosła z 3,608 do 6,428 mln. Nie biorąc pod uwagę krajów skandynawskich, w poprzednim kwartale platforma zyskała 685 tys. nowych subskrybentów. Do tak dużego wzrostu niechybnie przyczyniło się powiększenie oferty, w tym przede wszystkim nabycie praw do meczów ligi angielskiej.

 

Viaplay największą popularnością cieszy się w Skandynawii, Holandii oraz krajach bałtyckich, w tym w Polsce. Szwedzi jeszcze w tym roku wejdą ze swoją platformą na rynek brytyjski, a od kolejnego roku ta v będzie dostępna również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz krajach niemieckojęzycznych – w Szwajcarii, Austrii i Niemczech.

Viaplay zakłada stały rozwój. Prognozowana liczba subskrybentów jeszcze w tym roku ma zwiększyć się do 4,6 mln w Skandynawii oraz 2,7 mln w innych krajach.

Filip Skalski

Udostępnij

Translate »