Ambitne zagranie Igi Świątek

Iga Świątek nieustannie rozwija się nie tylko sportowo, ale również na polu biznesowym. Bezdyskusyjnie pierwsza rakieta rankingu WTA postanowiła związać się z IMG Tennis – globalną agencją, która ma na koncie współpracę z największymi gwiazdami światowego tenisa. W jaki sposób polska tenisistka może skorzystać na tego rodzaju współpracy?

Na korcie Iga Świątek nie ma sobie równych. Polka z olbrzymią przewagą przewodzi w rankingu WTA, na szczycie którego niedawno jeszcze się umocniła, dzięki zwycięstwu w prestiżowym US Open. Jednocześnie „1GA” nie zapomina również o działaniach na polu marketingowym.

Poza kortem zapewnić rozwój Idze Świątek ma współpraca z IMG Tennis – agencją, która obecnie reprezentuje m.in. Carlosa Alcaraza, Emmę Raducanu i Huberta Hurkacza, a w przeszłości współpracowała z Juanem Martinem del Potro, Andym Murrayem, Naomi Osaką czy nawet Agnieszką Radwańską. Nowa agencja będzie odpowiadać za nawiązywanie relacji sponsorskich poza polskim rynkiem, a także za obsługę polskiej tenisistki w trakcie sezonu WTA.

IMG Tennis zajmie w zespole Świątek miejsce jej dotychczasowej menadżerki – Pauliny Wójtowicz, z którą 21-latka była związana przez ostatnie trzy lata. – Zmiany te są elementem długofalowej strategii rozwoju, a zakończenie współpracy odbyło się za porozumieniem stron – czytamy w komunikacie zespołu Igi Świątek.

– Dołączenie Igi Świątek do agencji takiego formatu jak IMG było tylko kwestią czasu. Polska tenisistka wydaje się być świadoma tego, że obecny czas trzeba wykorzystać w 100%. Już po swoim pierwszym wygranym turnieju wielkoszlemowym Iga stała się pełnoprawnym partnerem największych globalnych marek. Teraz, dzięki IMG, będzie z nimi negocjować z dużo mocniejszą pozycją – tłumaczy Michał Tkaczyszyn, Head of Sport&Public agencji Publicon Sport, która odpowiada m.in. za obsługę Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Filip Skalski

Udostępnij

Translate »