Betclic sponsorem trzech lig piłkarskich w Polsce!

Polski Związek Piłki Nożnej oraz marka Betclic ogłaszają podpisanie największej umowy sponsoringowej w historii polskich rozgrywek klubowych. Od 1 lipca 2024 roku, drugi, trzeci i czwarty poziom rozgrywkowy w Polsce będą nosiły nazwy Betclic 1. Liga, Betclic 2. Liga oraz Betclic 3. Liga. Umowa będzie obowiązywać przez cztery lata, do końca sezonu 2027/2028.

Betclic sponsorem drugiego, trzeciego i czwartego poziomu rozgrywek

Współpraca z Betclic jest przełomowym momentem dla polskiego futbolu. To największa umowa sponsoringowa dotycząca piłki klubowej podpisana przez Polski Związek Piłki Nożnej pod względem wartości finansowej.

Po raz pierwszy sponsoringiem tytularnym zostają objęte także rozgrywki 3. ligi, co oznacza, że wsparcie Betclic trafi do 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych. Nigdy wcześniej tak liczne grono profesjonalnych drużyn piłkarskich w Polsce nie miało wsparcia jednego sponsora.

– Dziś oficjalnie ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i możemy nazwać się dumnym Sponsorem Tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. Niezwykle cieszy nas tak szeroki zakres współpracy i pragniemy bardzo podziękować za proces przygotowywania tych działań naszym partnerom z Polskiego Związku Piłki Nożnej, Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz telewizji TVP Sport – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

– Betclic już od kilku lat angażuje się w rozwój sportu w Polsce. Jako sponsor jesteśmy aktywni nie tylko w piłce nożnej. Wyróżnikiem naszej marki w tym zakresie jest duże zaangażowanie i kreatywne podejście do działań sponsoringowych. Wybraliśmy własny kurs w komunikacji marketingowej i niezwykle istotne jest dla nas aktywizowanie kibiców poprzez liczne inicjatywy i ciekawe projekty. Fani mogą wyczekiwać z naszej strony atrakcji w mediach społecznościowych, ale także obecności na stadionach oraz w swoich miastach. Jeszcze przed startem sezonu rozpoczniemy nową kampanię wizerunkową, w której nasze zaangażowanie w polski futbol będzie odgrywać główną rolę – dodaje.

Bezprecedensowa skala sponsoringu

– Polski Związek Piłki Nożnej podejmuje aktywne i skuteczne działania na rzecz pozyskiwania nowych sponsorów. Umowa z firmą Betclic to największa umowa sponsoringowa w historii rozgrywek klubowych w naszym kraju. Dzięki współpracy z firmą Betclic rozgrywki 1, 2 oraz 3. ligi mają niepowtarzalną szansę, aby wejść na wyższy poziom organizacyjny. Skorzystają na tym kluby występujące w tych rozgrywkach, jak również Polski Związek Piłki Nożnej. Ogromnie cieszy nas nie tylko bezprecedensowa skala sponsoringu, obejmująca aż trzy poziomy rozgrywkowe, ale także wspólnie wypracowana z marką Betclic strategia, obejmująca uatrakcyjnienie produktu na wielu poziomach: broadcastu, contentu, aktywacji skierowanych do kibiców – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

– Współpraca z firmą Betclic zapowiada się niezwykle emocjonująco! Cieszymy się, że pierwszoligowy produkt, który budowany jest konsekwentnie od wielu lat, zyskał zainteresowanie w oczach międzynarodowej firmy o tak uznanej marce. Nadchodząca współpraca to perspektywa dalszego rozwoju dla samych rozgrywek, ale przede wszystkim wymierne korzyści dla kibiców, którzy mogą oczekiwać wielu ciekawych projektów zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Przed nami nowe wyzwania, na które pierwszoligowe środowisko jest gotowe – mówi Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Nowy sponsor tytularny oznacza zmiany w identyfikacji wizualnej objętych umową rozgrywek. Zmianie ulegną nazwy oraz logotypy lig, które pojawią się na koszulkach każdego z 108 klubów, na bandach reklamowych i podczas transmisji meczów w TVP Sport. W centralnym punkcie koszulek znajdzie się także logotyp Sponsora, a wszystkie mecze Betclic 1. Ligi oraz wybrane spotkania Betclic 2. Ligi będą dostępne za darmo w aplikacji Betclic.

– To szczególnie godny zaakcentowania element naszej współpracy, ale nie ostatni, o którym warto wspomnieć – podkreśla Bartłomiej Płoskonka. – Kluby objęte patronatem Betclic otrzymają pokaźne wsparcie bazowe, jednak każdy z zespołów ma ponadto możliwość dołączenia do programu afiliacyjnego. W ramach niego, dzięki zaangażowaniu kibiców, Betclic przekaże klubom dodatkowe środki – dodał.

Program jest otwarty dla wszystkich 108 uczestników rozgrywek w każdym sezonie, bez limitu maksymalnego wsparcia. Jest to dodatkowa forma finansowania połączona z aktywizacją fanów. Ponadto Betclic otwiera program dla klubów uczestniczących w rozgrywkach 4. ligi w szesnastu województwach w Polsce.

FOT: Betclic

Udostępnij

Translate »