Drutex oficjalnym partnerem Interu Mediolan

Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach. „Współpraca ta łączy Innowacyjne rozwiązania DRUTEX-u z doskonałością czarno-niebieskich zarówno na boisku, jak i poza nim” – pisze firma na swojej stronie internetowej.

Drutex partnerem Interu Mediolan

Dzięki sieci ponad 4000 partnerów handlowych na całym świecie i dystrybucji w 40 krajach na sześciu kontynentach DRUTEX dzieli z Interem międzynarodową reputację i innowacyjność oraz wartości takie jak dążenie do doskonałości, oraz uzyskiwania jak najwyższych wyników w swoich dziedzinach.

„Ta współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej poprzez dołączenie do jednego z najbardziej elitarnych klubów we Włoszech i Europie. Współpraca ta pozwoli poszerzyć widoczność marki poprzez wykorzystanie rozpoznawalności klubu oraz wyeksponowanie jej na widok szerokiego grona fanów FC z całego świata. Umowa ta umożliwi także Drutexowi wzmocnienie swojej pozycji we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych” – czytamy na stronie Drutex.

Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także ekspozycji marki na wyświetlaczach LED meczów Interu na San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. Drutex zadebiutuje na stadionie w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.

– Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów. Ta współpraca łączy nowatorską innowacyjność Drutex z doskonałością Klubu Nerazzurri zarówno na boisku, jak i poza nim, opierając się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najlepszej wydajności i inwestowaniu w absolutną jakość. Te wartości doskonale pasują zarówno do filozofii Drutex, jak i naszego Klubu, co stanowi doskonały punkt wyjścia do sukcesu tej współpracy – mówi Alessandro Antonello – CEO Interu Mediolan.

Drutex od dawna angażuje się w sport

Firma Drutex, polski producent okien, drzwi i rolet, jest aktywnie zaangażowana we wspieranie sportu, szczególnie piłki nożnej. Drutex był przez wiele lat głównym sponsorem klubu piłkarskiego Bytovia Bytów, który występuje w niższych ligach polskich. Oprócz tego, firma współpracowała z renomowanymi piłkarzami, takimi jak Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski, którzy brali udział w kampaniach reklamowych Drutexu, promując jego produkty. Dzięki takim działaniom Drutex zyskał rozpoznawalność nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych.

Drutex od kilku lat angażuje się w liczne projekty wspierające sport. Oprócz międzynarodowej akcji „Okna Drutex – Wybór Mistrzów” firma już po raz piąty z rzędu była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Ponadto Drutex wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, reprezentowanego przez wielokrotnego mistrza świata Bartosza Zmarzlika.

FOT: Drutex

Udostępnij

Translate »