Gillette wraca do Ligi Mistrzów. UEFA pozyskała partnera
Po wstępnej współpracy w 2019 roku Gillette powraca do portfolio sponsorskiego UEFA. Marka należąca do P&G staje się partnerem elitarnej Ligi Mistrzów.
Gillette dołączy do szerszego grona brandów prowadzących kooperację z europejską organizacją. Do grupy należą: Heineken, PlayStation, Lay’s, FedEx, Mastercard i Qatar Airways.
– Z przyjemnością witamy firmę Gillette jako partnera licencyjnego Ligi Mistrzów UEFA – przekazał Guy Laurent-Epstein, czyli dyrektor marketingowy Union of European Football Associations, cytowany przez Sports Pro.
Szczegóły współpracy Gillette z UEFA
Umowa między obiema stronami zaczyna obowiązywać od obecnego sezonu. Gillette zostaje oficjalnym, licencjonowanym partnerem Ligi Mistrzów UEFA w zakresie produktów do golenia.
Na mocy kontraktu brand uzyskuje wyłączne prawa do tworzenia i dystrybucji współmarkowych produktów do pielęgnacji dla mężczyzn.
– Ponowne połączenie Gillette z Ligą Mistrzów UEFA, szczytem klubowej piłki nożnej, to coś, z czego jesteśmy bardzo podekscytowani – powiedział Gary Coombe, dyrektor generalny Gillette.
Umowa obejmuje również inne marki P&G
W ramach współpracy będą promowane także inne brandy należące do Procter & Gamble. Mowa tutaj o markach takich jak Braun i King C Gillette. Start kontynuacji Ligi Mistrzów zaplanowano na 11 lutego 2025 roku.
Jednym z elementów powrotu do sponsoringu Ligi Mistrzów będzie edycja specjalna produktów Gillete. Wyjątkowe odsłony najpopularniejszych maszynek do golenia pojawią się w sklepach od początku 2025 roku.