Human Mobile Devices nowym parterem FC Barcelony

Human Mobile Devices, europejski producent telefonów komórkowych, który szczyci się robieniem rzeczy inaczej niż wszyscy, ogłosił partnerstwo z FC Barceloną. Oczywiście zrobiono w nietypowy sposób.

Ujawniony na kanałach społecznościowych Human Mobile Devices i FC Barcelona film ujawniający partnerstwo pokazuje, jak fryzjer Lamine Yamala, Saul Peregrina, goli tył głowy fana Barcy, w efekcie wycinając słynny na całym świecie herb FC Barcelona, a  obok logo Human Mobile Devices , aby ogłosić trzyletnią umowę partnerską. Pokazany zostaje także smartfon Human Mobile Devices, HMD Skyline w kolorze Blue Topaz. Wykonanie tego skomplikowanego dzieła sztuki zajęło dwie godziny.

Saul Peregrina, fryzjer gwiazd, niedawno obciął włosy Lamine Yamala, a filmik z reakcją wychowanka La Masii na TikToku osiągnął miliony wyświetleń. Tym razem Human Mobile Devices (HMD) umieścił na fotelu fryzjerskim Saula, fana Iñigo, aby odtworzyć oszałamiające dzieło sztuki golenia łączące logo obu marek.

Ubrany w luźne dżinsy i nową domową koszulkę FC Barcelona, młody mężczyzna pokazuje fryzjerowi zdjęcie, jakby chciał powiedzieć „tego właśnie chcę”. Fryzjer – Saul Peregrina – misternie zabiera się do pracy ze swoimi maszynkami do strzyżenia. Po serii ujęć z bliska, kamera przesuwa się, by ukazać ukończoną fryzurę, która przedstawia logo Human Mobile Devices (HMD) i herb FC Barcelona wygolone z tyłu głowy młodego mężczyzny.  Fryzjer podnosi lustro, by pochwalić się swoim dziełem, a młody człowiek kiwa głową z aprobatą, po czym obaj wyjmują smartfony HMD Skyline i robią sobie selfie, by podzielić się nimi ze znajomymi.

To pierwsza trzyletnia umowa, w ramach której Human Mobile Devices staje się globalnym partnerem FC Barcelona i oficjalnym partnerem FC Barcelona w zakresie telefonów komórkowych. Partnerstwo między obiema markami wykracza poza piłkę nożną, ponieważ obejmie również drużyny koszykówki, futsalu, piłki ręcznej i hokeja na rolkach FC Barcelona.

-Jeśli chodzi o kreatywność i innowacyjność w sporcie, po prostu nie można przejść obok FC Barcelony obojętnie. Klub zawsze był mistrzem świeżego myślenia, piękna i talentu, a my mamy ten sam sposób myślenia, jeśli chodzi o technologię. I tak jak FC Barcelona łączy ludzi – to oczywiście coś więcej niż klub – my jesteśmy tacy sami. Każde urządzenie, które tworzymy, ma na celu poprawę życia ludzi i budowanie łączności. Jestem fanem FC Barcelony od dawna, odkąd Michael Laudrup dołączył do klubu w 1989 roku. Nadal jestem fanem i cieszę się, że mogę ogłosić HMD jako kibica Barcy. Nie możemy się doczekać współpracy z klubem i kibicami, aby wspólnie dokonać niesamowitych rzeczy – skomentował podpisanie umowy Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Office w Human Mobile Devices (HMD).

-Jesteśmy bardzo dumni z włączenia HMD do grupy Globalnych Partnerów. Czujemy się z nimi bardzo zgodni pod względem wartości marki, ponieważ jest to uczciwa, przejrzysta wizja technologii, której priorytetem jest utylizacja odpadów i odpowiedzialne użytkowanie, ze szczególnym uwzględnieniem przyszłych pokoleń. HMD i Barca to od teraz dwie marki, które idą w parze i patrzą w przyszłość – przyznał Juli Guiu, wiceprezes FC Barcelona Marketing Area.

Udostępnij

Translate »