Kosiarki Husqvarny tańczą po golach dla Liverpoolu… i nie tylko

Husqvarna wprowadza na rynek nową generację robotów koszących, które potrafią celebrować zdobycie bramki przez ulubioną drużynę piłkarską ich właściciela. Inżynierowie firmy zaprojektowali te urządzenia tak, by mogły naśladować najpopularniejsze cieszynki w historii futbolu i świętować gole w czasie rzeczywistym. Firma ogłosiła również globalne partnerstwo z Liverpool FC.

Husqvarna zamienia kosiarki w tańczących fanów piłki nożnej

Roboty koszące naśladują trzy klasyczne celebracje piłkarskie – Robot, Tornado i 180. Jak to działa? Właściciele wybierają swoją ulubioną drużynę w dedykowanej aplikacji, a gdy zespół zdobędzie bramkę, kosiarka automatycznie świętuje, wykonując jeden z trzech tańców, mrugając światłami i odtwarzając fanfary.

Zaawansowany interfejs API przekazuje kosiarce wyniki meczów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu opóźnienie w reakcji urządzenia jest minimalne, porównywalne z dedykowanymi urządzeniami do transmisji strumieniowej.

Peter Crouch, legenda angielskiej piłki nożnej, wyraził swoje zadowolenie z nowej funkcji kosiarek Husqvarna, które mogą odtworzyć jego słynną cieszynkę.

– To niesamowite widzieć automatyczne kosiarki Husqvarna wykonujące cieszynki. Jestem dumny, że moja celebracja została uwieczniona w wersji robotycznej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć te kosiarki w akcji na moim garden party tego lata – powiedział.

Björn Mannefred, inżynier oprogramowania w Husqvarna, podkreślił, jak skomplikowane było odtworzenie ludzkich ruchów w robotach.

– Współpracowaliśmy z ekspertami w dziedzinie robotycznej ekspresji emocjonalnej, aby wiernie odwzorować te kultowe cieszynki. Wyzwaniem było zsynchronizowanie ruchów robota z rzeczywistymi wydarzeniami na boisku, ale osiągnęliśmy to dzięki zaawansowanej technologii – mówi.

Husqvarna i Liverpool FC: Nowe partnerstwo

Husqvarna podpisała globalną umowę partnerską z Liverpool FC, jednym z najbardziej znanych klubów piłkarskich na świecie, dotyczącą pielęgnacji murawy. To pierwsze takie partnerstwo w historii obu firm.

Od 2021 roku roboty koszące Husqvarna dbają o murawę w centrum treningowym AXA oraz AXA Melwood, zapewniając zawodnikom Liverpoolu najwyższy standard nawierzchni. Nowe partnerstwo umożliwi jeszcze większą integrację innowacyjnych technologii Husqvarna z codziennymi pracami greenkeeperów Liverpoolu.

– Jesteśmy zachwyceni tym partnerstwem z Husqvarną. Obie marki łączy dążenie do doskonałości i innowacyjność w swoich dziedzinach. Husqvarna ma niesamowitą reputację w zakresie jakości i innowacji, a współpraca z nimi pozwoli nam utrzymać murawę na najwyższym poziomie – mówi Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpoolu.

Współpraca z Liverpoolem zwiększy globalny zasięg marki Husqvarna, dzięki niestandardowym treściom i aktywnościom na platformach społecznościowych, które mają łącznie 186 milionów obserwujących na całym świecie. Logo Husqvarna będzie także widoczne na cyfrowych tablicach LED podczas meczów, docierając do ponad 400 milionów odbiorców telewizyjnych na całym świecie, co zwiększy widoczność i świadomość marki na globalnym rynku.

FOT: Husqvarna

Udostępnij

Translate »