Kuchnia Vikinga nowym sponsorem reprezentacji Polski

Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jeden z wiodących cateringów dietetycznych w kraju został sponsorem reprezentacji, a także sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.

Kuchnia Vikinga konsekwentnie angażuje się w rozwój polskiego sportu, budując rozpoznawalność marki i ugruntowując swoją pozycję biznesową. W ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski oraz Piasta Gliwice. Teraz firma została Oficjalnym Sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące. 

Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych. 

– Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Każdego dnia dostarczamy paczki do 40 tys. klientów w kraju. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. Nawiązaną z PZPN współpracę firma intensywnie wykorzysta w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie. 

– Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem i edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodaje Łukasz Dawidziuk.

Udostępnij

Translate »