Marka 4F straciła polskich sportowców. Ubierze Ukraińców

Największa polska marka sportowa, 4F, straciła swoją pozycję jako oficjalny sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego na rzecz Adidasa. Marka podjęła nowe partnerstwo i jako oficjalny sponsor Ukraińskiego Komitetu Olimpijskiego będzie ubierać olimpijską reprezentację Ukrainy w trzech kolejnych edycjach Igrzysk Olimpijskich: Paryż 2024, Mediolan-Cortina 2026 i Los Angeles 2028.

4F oficjalnym partnerem ukraińskich sportowców

W ramach tego partnerstwa 4F będzie rozwijać swoją działalność biznesową na Ukrainie, gdzie już otwarto trzy sklepy franczyzowe w Kijowie. Planowane są także kolejne otwarcia sklepów oraz ekspansja w kanale e-commerce na stronie 4F pod ukraińską domeną. Marka zajmie się promocją kolekcji olimpijskiej za naszą wschodnią granicą.

– Cieszymy się, że Ukraiński Komitet Olimpijski dołącza do sportowej rodziny 4F. To dla nas wielki zaszczyt i duża biznesowa szansa, bowiem widzimy duży potencjał tego rynku w przyszłości. Dedykowana kolekcja, w której ukraińscy sportowcy wystąpią podczas letnich igrzysk olimpijskich w Paryżu, zostanie uszyta z nowoczesnych materiałów, przy użyciu najlepszych technologii i według najnowszych trendów. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w ubieraniu narodowych reprezentacji olimpijskich, dostarczymy ukraińskim sportowcom odzież idealnie skrojoną pod ich potrzeby. Wierzymy, że w strojach 4F w Paryżu osiągną wiele sukcesów i sprawią radość kibicom w kraju ogarniętym wojną – powiedział Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A., do której należy marka 4F.

To już 10. kadra olimpjczyków w portfolio 4F

Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, które odbędą się od 26 lipca do 11 sierpnia, logo 4F będzie widoczne na strojach ukraińskich sportowców podczas ceremonii otwarcia, zamknięcia oraz medalowych. Współpraca z Ukraińskim Komitetem Olimpijskim obejmie również inne międzynarodowe wydarzenia sportowe, takie jak Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy (EYOF) czy Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie (YOG).

– Rynek ukraiński już dzisiaj jest jednym z najbardziej dochodowych rynków eksportowych dla spółki OTCF. Pomimo wojny widzimy olbrzymi potencjał sprzedażowy w największych ośrodkach miejskich, a także w kanale e-commerce. Do tej pory współpracowaliśmy głównie w kanale hurtowym z naszymi dystrybutorami, a kolejnym naturalnym krokiem jest rozwijanie sieci własnej – dodaje Igor Klaja.

Vadim Guttsait stwierdził, że sprzęt marki 4F zapewnia komfort i wygodę oraz podkreśla ukraińską tożsamość narodową, która będzie w autorski sposób wpleciona w design strojów.

4F ma długą historię wspierania sportu, ubierając olimpijczyków od 2009 roku. Przez lata marka była sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a także dostarczała stroje i akcesoria dla reprezentacji narodowych z dziewięciu różnych krajów podczas ostatnich dwóch edycji Igrzysk Olimpijskich – Polski, Chorwacji, Litwy, Łotwy, Portugalii, Grecji, Słowacji, Macedonii Północnej i Serbii.

Poza tym 4F jest również zaangażowana w sponsoring narodowych związków sportowych oraz klubów piłkarskich, koszykarskich i siatkarskich, mając swoje produkty dostępne w 42 krajach na całym świecie.

Udostępnij

Translate »