Stadion w Białymstoku nareszcie ma sponsora. Za 4 mln złotych
18 września podpisano umowę na sponsoring tytularny Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Kontrakt opiewa na kwotę 4 mln i 55 tys. zł. Przez najbliższe pięć lat obiekt będzie nosił nazwę Chorten Arena, a jego sponsorem tytularnym została Grupa Chorten.
Grupa Chorten sponsorem stadionu w Białymstoku
To pierwszy raz w historii stadionu, który właśnie obchodzi swoje dziesięciolecie, kiedy uzyskał sponsora tytularnego.
– Czekaliśmy na tę umowę długo. Mamy Jagiellonię, mistrza Polski, a teraz także pierwszego sponsora tytularnego naszego stadionu – Grupę Chorten – skomentował prezydent Białegostoku, Tadeusz Truskolaski. Wyraził też zadowolenie, że sponsor ma silne powiązania z regionem, stawiając na rozwój.
Grupa Chorten, która zaczynała jako sieć 20 sklepów na Podlasiu, dziś zrzesza ponad 2700 placówek w całej Polsce.
– Mam nadzieję, że współpraca przyniesie obopólne korzyści i będzie kontynuowana po tych pięciu latach – dodał Truskolaski.
Również prezes zarządu Spółki Stadion Miejski, Cezary Mielko, podkreślał znaczenie umowy, zaznaczając, że to wyjątkowy moment w dziesięcioletniej historii stadionu.
– Jesteśmy dumni, że nasz sponsor tytularny wywodzi się z regionu i jednocześnie śmiało podbija rynek ogólnopolski. Obie strony stawiają na rozwój – podkreślił Mielko.
Na mocy 5-letniego kontraktu Grupa Chorten uzyskała prawa do używania swojej nazwy w oznaczeniach stadionu, które pojawią się na elewacji obiektu. Dodatkowo, sponsor będzie mógł korzystać z licznych przywilejów marketingowych i medialnych, w tym oznakowania wnętrz stadionu oraz lokali typu skybox.
FOT: Bialystok.pl