Superbet sponsor

Superbet czołowym sponsorem polskiego sportu. Prestiżowa nagroda

Superbet otrzymał prestiżowe wyróżnienie na III Gali Sport Biznes Polska. Jury złożone z ekspertów biznesu sportowego doceniło szerokie zaangażowanie Superbetu w sponsoring polskiego sportu. Korzystają na tym m.in. Lech Poznań, polscy skoczkowie narciarscy czy szachiści i darterzy.

Superbet najlepszym sponsorem polskiego sportu

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To argumentacja jury, które na III Gali Sport Biznes Polska wybrało Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.

Bukmacher został doceniony również za nieschematyczne podejście do budowy zdywersyfikowanego portfolio i aktywacji partnerstw.

– Wierzymy w budowanie trwałej, pozytywnej więzi ze sponsorowanymi organizacjami, ale też z kibicami „naszych” klubów. Do każdej współpracy podchodzimy kompleksowo, angażując do wspólnych działań nie tylko przedstawicieli naszych partnerów, ale też fanów. Sztandarowym przykładem takiej synergii jest akcja #RAZEM, o której szerzej opowiedzieliśmy wspólnie z Wiktorem Bednarkiem z Lecha Poznań podczas Kongresu Sport Biznes Polska – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsorships & Partnerships w Superbet Polska.

Na jakich płaszczyznach pomaga Superbet?

W panelu prezentującym case study sponsoringu Lecha Poznań przez Superbet podkreślano rolę budowania zaangażowania kibiców poprzez akcję #RAZEM, opierającą się o przekazywanie przez bukmachera części środków wpłaconych przez fanów Kolejorza na klubową akademię, która jest jednym z fundamentów szkolenia młodych piłkarzy w Polsce.

To kluczowy element strategicznego sponsoringu Lecha, aczkolwiek współpraca jest przełomowa na wielu polach – wystarczy wspomnieć wykorzystanie real time brandingu na ekranach led podczas domowych spotkań poznańskiego zespołu, trójstronne (sponsor-klub-kibice) zaangażowanie w obchody rocznicy Powstania Wielkopolskiego czy też akcję w ramach której Superbet „odpicowuje” kibicom stare tatuaże.

– Od samego początku naszej obecności na polskim rynku przywiązujemy dużą wagę do sponsoringów. Chcemy wspierać polski sport i budować jego siłę, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki i jej postrzeganie jako nowoczesnej, a także działającej nie tylko z rozmachem, ale też z głową na rzecz rozwoju wspieranych przez nas dyscyplin. Nagroda dla najlepszego sponsora polskiego sportu jest dla nas wielkim powodem do dumy, szczególnie kiedy w gronie finalistów były obok nas tak zaangażowane i mocno osadzone na rynku brandy jak Polkomtel czy Enea – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Mecenat sportów niszowych?

Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.

– Nasze zaangażowanie w sponsoringi to jednak nie tylko Lech, nie tylko piłka nożna. Już w dniach 8-12 maja zapraszamy do warszawskiego Centrum POLIN na największy turniej w szachach szybkich i błyskawicznych Superbet Rapid & Blitz Poland 2024. Z kolei już w czerwcu w Arenie Gliwice czeka nas kluczowe wydarzenie w darcie, turniej Superbet Poland Darts Masters, który w zeszłym roku sprawił, że warszawski Torwar pękał w szwach. Nasza strategia sponsoringowa to nie tylko działanie w obrębie tych dyscyplin, na które przyjmujemy najwięcej zakładów, ale też popularyzowanie sportów mających duży potencjał rozwoju – opowiada Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.

FOT: Superbet / mat. pras.

Udostępnij

Translate »