Superbet zadba o graczy podczas Euro
Superbet znów zadbał o to, żeby gracze dobrze się bawili podczas Euro. Słynący ze swojej sztandarowej „Superprzewagi” bukmacher proponuje pasjonatom futbolu jej podrasowaną wersję.
Co to znaczy? Bukmacher umożliwi grę za darmo podczas fazy grupowej turnieju, a także zainspiruje społeczność unikalnymi treściami wideo oraz wyzwaniami Supersocial. – A wszystko to przy zachowaniu najbardziej atrakcyjnych kursów na rynku, bo nie zapominamy, że graczom na tym zależy – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Superprzewagę to sztandarowej promocja bukmachera, w ramach której po osiągnięciu dwubramkowej przewagi zakład jest rozliczany jako wygrany, niezależnie od końcowego rezultatu. Superprzewaga uratowała miliony kuponów i przekonała klientów, że gra u tego bukmachera jest dla nich najbardziej opłacalna.
– Jesteśmy z niej bardzo dumni, dlatego specjalnie z okazji EURO 2024 wprowadzamy ją na wyższy poziom. W meczu Polski z Holandią wystarczy jednobramkowe prowadzenie biało-czerwonych, żeby aktywować Superprzewagę. To oznacza, że rozliczymy wszystkie kupony postawione na wygraną zespołu Michała Probierza od razu w momencie wyjścia na prowadzenie, niezależnie od końcowego rezultatu – ujawnia Seweryniak.
Przedstawiciele marki Superbet w swojej strategii promocyjnej na czas turnieju położyli silny nacisk nie tylko na akwizycję i przygotowanie oferty dla nowych graczy, ale również na zapewnienie wyjątkowej zabawy pasjonatom analizy sportowej, którzy już grają u tego bukmachera. Przykładem takiego działania jest promocja Postaw20Odbierz20, która będzie obowiązywała przez cały czas trwania fazy grupowej turnieju.
Ponadto, od samego początku fazy pucharowej, aż do wielkiego finału na kibiców będą czekały atrakcyjne wyzwania. Zostaną one podzielone na 5 etapów, w każdym z nich będzie zagwarantowana osobna pula nagród. Łącznie gra będzie się toczyć o równy milion złotych. Warto więc będzie włączyć się do zabawy, stawiać kupony, zbierać punkty i powalczyć o jak najwyższe miejsce w rankingu.
Jednym z fundamentów, na których Superbet zbudował swój wielki sukces na polskim rynku, jest społecznościowa funkcjonalność Supersocial, w ramach której gracze mogą wymieniać się inspiracjami, kopiować ciekawe kupony, a także dyskutować o bieżących wydarzeniach sportowych. Grupa Superbet kładzie silny nacisk na rozwój aplikacji mobilnej, a co za tym idzie stawianie kolejnych kroków na drodze do pozycji globalnego giganta w szeroko rozumianej sportowej rozrywce, nie tylko bukmacherskiej. Również na tym polu na graczy czeka mała rewolucja.
– Równo ze startem Euro 2024 udostępniamy użytkownikom zupełnie nową funkcjonalność wideo w ramach Supersocial. Od teraz aplikacja stanie się miejscem do śledzenia i tworzenia krótkich, dynamicznych materiałów w stylu znanym po części z TikToka. Zaangażowaliśmy superdrużynę zewnętrznych twórców: byłych piłkarzy, ekspertów bukmacherskich, dziennikarzy i tiktokerów, którzy każdego dnia będą dzielić się z publiką nowymi materiałami wideo w Supersocial – opowiada Marcin Bratkowski, Head of Content w Superbet Polska.
– Do tego, dzięki fantastycznej pracy naszego teamu social media, dowodzonego przez Kamila Grelę będziemy mieli każdego dnia mnóstwo atrakcyjnych, własnych treści prosto z Niemiec. Przede wszystkim zależy nam na zainspirowaniu ogółu graczy do tego, aby sami stali się twórcami. To dzięki nim wszystkim Supersocial może stać się ekscytującym bukmacherskim hyde parkiem, miejscem, w którym gracze dostaną porcję bieżącej wiedzy, porad jeśli chodzi o zakłady oraz mnóstwo świetnej zabawy, a przede wszystkim poczują, że sami też mogą zabrać głos – dodaje Bratkowski.
Całość działań promocyjnych Superbet wokół najważniejszej futbolowej imprezy roku spaja pod jednym parasolem komunikacyjnym szeroka, przygotowana specjalnie na polski rynek kampania marketingowa.
– Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.
Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.