Szymon Marciniak ambasadorem marki Remington
Wielokrotnie nagradzany polski sędzia piłkarski, Szymon Marciniak, stał się nową twarzą marki Remington, promując innowacyjną i niezawodną golarkę do głowy Ultimate Series RX7. Kampania, która rozpoczęła się hasłem „Gol się pewnie z Remington”, podkreśla, że pewność siebie można wypracować i wyćwiczyć – tak jak zrobił to Marciniak, ćwicząc wytrwale, by osiągnąć mistrzostwo w swojej dziedzinie.
Pewność siebie – sztuka, której można się nauczyć
Główna idea projektu jest zgodna z wizerunkiem najlepszego sędziego piłkarskiego świata, który na co dzień musi podejmować szybkie i trudne decyzje. Droga do sukcesu Szymona Marciniaka nie była usłana różami. Przeszedł on od aspirującego piłkarza, przez karierę w niższych ligach, aż do kursu sędziowskiego w wieku 21 lat. Z czasem zaczął prowadzić mecze w Ekstraklasie, a jego zaangażowanie i determinacja doprowadziły go na sam szczyt – do finałów mistrzostw świata.
Wszystko to za sprawą pewności, pracowitości i wytrwałości, którymi cechuje się znany sędzia. Pewność siebie to cecha, którą nie każdy posiada od urodzenia. To umiejętność, którą trzeba budować, trenować i pielęgnować od dziecka. Dlatego też zapowiedź kampanii i nowego ambasadora marki odbyła się 1 czerwca.
Czy łysienie jest problemem? Czy utrata włosów wiąże się z utratą atrakcyjności? Absolutnie nie! Marka Remington w kampanii “Gol się pewnie” podkreśla fakt, że budowana przez lata pewność siebie to trwały fundament i nawet utrata włosów nie jest w stanie jej zburzyć. Idealnym odzwierciedleniem tej tezy jest ambasador marki, Szymon Marciniak, który jest pewnym siebie, atrakcyjnym mężczyzną.
Warto zatem budować poczucie własnej wartości każdego dnia. Marciniak, podobnie jak wielu z nas, ćwiczył przed lustrem. To symboliczne miejsce – łazienka, gdzie zaczynamy dzień, patrząc na swoje odbicie, to także miejsce, gdzie używamy produktów Remington.
Ultimate Series RX7 – Narzędzie dla pewnych siebie
Golarka do głowy Ultimate Series RX7 to produkt, który idealnie wpisuje się w tę narrację. To urządzenie stworzone z myślą o mężczyznach, którzy cenią sobie nie tylko precyzję, ale także komfort. Golarka ta, dzięki swojej zaawansowanej technologii, pozwala na osiągnięcie idealnych rezultatów bez zbędnego wysiłku.
Jak podkreśla sam Szymon Marciniak: Sprzęt ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Tak jak na boisku trzeba czuć się dobrze, pewnie, komfortowo, tak samo musi być z maszynką. Kiedy dostałem do wypróbowania Remington RX7 Ultimate i mogłem porównać ją z innymi maszynkami – od razu poczułem różnicę. Przede wszystkim 5 ruchomych głowic to kapitalna rzecz! Innymi maszynkami nie mogłem się tak dokładnie ogolić.
Kampania „Gol się pewnie z Remington” z pewnością przyciągnie uwagę wielu mężczyzn, którzy chcą czuć się pewni siebie każdego dnia. Na dedykowanej stronie ogoleni.pl entuzjaści marki znajdą dokładną prezentację produktu oraz cenne wskazówki dotyczące golenia.
Szymon Marciniak i Remington razem pokazują, że pewność siebie to nie coś, z czym się rodzisz – to coś, co budujesz, nabywasz, trenujesz, ćwiczysz i pielęgnujesz.
FOT: mat. prasowe