Tarczyński z futbolistami. Pierwsza zagraniczna współpraca firmy

Pierwszym krokiem firmy Tarczyński w ekspansji zagranicznej jest podpisanie umowy partnerskiej z European League of Football (ELF). W ramach tej współpracy, marka SNACK !T została oficjalnym partnerem ELF, a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Potwierdzeniem tego porozumienia jest specjalne logo umieszczone na opakowaniach produktów.

Kabanosy dla ligi futbolu amerykańskiego

Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Ta zagraniczna inicjatywa marketingowa Tarczyński S.A. stanowi istotny element strategii rozwoju marki na niemieckim rynku, który jest głównym rynkiem eksportowym dla firmy. Jednocześnie, niemiecki rynek wyróżnia się rosnącym zainteresowaniem futbolem amerykańskim, który jest jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w kraju.

Partnerstwo z ELF jest kluczowym krokiem w ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat angażuje się w promocję sportu i aktywnego trybu życia, połączonego ze zdrowym odżywianiem.

Należy podkreślić, że w ramach European League of Football uczestniczy jedyna polska drużyna, Panthers Wrocław, której założycielem i głównym sponsorem jest firma Tarczyński S.A.

Tarczyński chce kojarzyć się ze sportem

Umowa między stronami została podpisana na dwa lata, ale ma to być pierwszy krok w realizacji dalszych planów Tarczyńskiego.

– Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie – mówi Dawid Tarczyński, członek zarządu i dyrektor rozwoju finansów w firmie Tarczyński S.A.

Logo SNACK !T będzie eksponowane między innymi na bandach LED podczas transmisji telewizyjnych oraz na ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie dostępna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football.

Dodatkowo marka planuje angażować kibiców w interaktywną rozrywkę podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego uczestnictwa w konkursach organizowanych na platformach mediów społecznościowych.

FOT: Tarczyński / Facebook

Udostępnij

Translate »