Totalizator Sportowy i marka LOTTO partnerem Polskiego Związku Tenisowego

Polski Związek Tenisowy oraz Totalizator Sportowy – jeden z największych mecenasów polskiego sportu i kultury – właściciel marki LOTTO, ponownie razem.

Pod koniec kwietnia została zawarta umowa, na mocy której marka LOTTO będzie Partnerem Strategicznym PZT oraz Partnerem Tytularnym sztandarowych i wieloletnich programów oraz projektów PZT.

Program wsparcia najlepszych i najbardziej perspektywicznych zawodniczek i zawodników znany dotychczas jako PZT Team został podzielony na dwie kategorie wiekowe, poniżej i powyżej osiemnastego roku życia. Wszystkie tenisistki i tenisiści w starszej kategorii wiekowej objęci są programem wsparcia LOTTO PZT Team.

Cykl zawodowych turniejów PZT Polish Tour w tym roku zostanie rozegrany już jako LOTTO PZT Polish Tour, na którego mapie od czerwca do września zostanie rozegranych aż 14 międzynarodowych turniejów w całej Polsce. 98. Narodowe Mistrzostwa Polski Kobiet i Mężczyzn w kalendarzu PZT zagoszczą jako LOTTO 98. Narodowe Mistrzostwa Polski Kobiet i Mężczyzn. Także Narodowy Dzień Tenisa zostanie przeprowadzony w parze z Partnerem Tytularnym.

8 września 2024 roku aż 14 miast będzie gospodarzem wydarzenia LOTTO Narodowy Dzień Tenisa. Marka LOTTO została również Partnerem Głównym Reprezentacji Polski Kobiet i Mężczyzn. Przypomnijmy, że zarówno Narodowe Mistrzostwa Polski Kobiet i Mężczyzn, jak i Narodowy Dzień Tenisa były już wielokrotnie wspierane przez markę LOTTO, która pozostawała Partnerem Głównym obu wydarzeń.

– Jestem niezwykle dumny i szczęśliwy, że Polski Związek Tenisowy po blisko półtorarocznej przerwie zyskał Partnera Strategicznego. Cieszę się, że współpraca, na której tak niezwykle nam zależało, wreszcie została zawarta. To ogromny krok naprzód dla polskiego tenisa. Jestem przekonany, że tenis w Polsce, już przecież mocno zakorzeniony w marce LOTTO dzięki dotychczasowej współpracy, będzie rozwijał się jeszcze szybciej. Moim życzeniem jest, aby zawarta współpraca otworzyła dla PZT nową kartę sponsoringu sportowego – powiedział Prezes Polskiego Związku Tenisowego Dariusz Łukaszewski.

– Polski tenis rośnie w siłę, a należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO chce być obecna wszędzie tam, gdzie Polacy w duchu fair play i dobrej zabawy walczą o doskonałe sportowe wyniki. Z radością kontynuujemy nasze wieloletnie partnerstwo z Polskim Związkiem Tenisowym. Mamy na koncie liczne zrealizowane wspólnie projekty i inicjatywy, a przed nami kolejne tenisowe przedsięwzięcia, które pomogą w popularyzacji tej dyscypliny i będą wsparciem dla polskich reprezentantów – powiedział Rafał Krzemień, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Udostępnij

Translate »