Zlatan Ibrahimović twarzą polskiej marki XTB

XTB, globalny broker i firma fintech, ogłasza Zlatana Ibrahimovicia, ikonę piłki nożnej, jako nowego globalnego ambasadora marki. Szwedzki piłkarz będzie główną postacią największej kampanii marketingowej w historii XTB. Będzie promował szeroką gamę rozwiązań inwestycyjnych na 14 rynkach na całym świecie.

Zlatan twarzą XTB

„Sukces w sporcie i inwestowaniu zależy od zaufania, dyscypliny i absolutnego poświęcenia, dlatego postanowiłem nawiązać współpracę z XTB” – powiedział Zlatan Ibrahimović.

Choć jego kariera zakończyła się w 2023 roku, jego zaangażowanie w świat piłki nożnej nie dobiegło końca. Obecnie Zlatan pełni rolę starszego doradcy w Milanie zajmując się kwestiami administracyjnymi, sportowymi i komercyjnymi. Jego profile w mediach społecznościowych mają obecnie ponad 120 milionów obserwujących na całym świecie.

„Charyzma, dyscyplina i energia Zlatana doskonale odzwierciedlają wartości XTB. Cieszę się, że mogę go powitać jako naszego nowego globalnego ambasadora. Zlatan stał się jednym z najlepszych piłkarzy na świecie dzięki swojemu zaangażowaniu i determinacji. To droga, którą podążamy od 20 lat. Jesteśmy podekscytowani tą współpracą i pewni, że pozwoli nam ona wynieść naszą markę na nowe poziomy – powiedział Omar Arnaout, CEO XTB.

To partnerstwo jest częścią strategii marketingowej XTB, która polega na wybieraniu prestiżowych nazwisk sportowych jako międzynarodowych ambasadorów marki. Wśród nich są już Iker Casillas (ex Real Madryt) czy legenda UFC, Conor McGregor.

„Tam, gdzie twoje pieniądze pracują”

Nowa kampania, „Tam, gdzie twoje pieniądze pracują”, pozycjonuje XTB jako idealną platformę do „pracy” oszczędności swoich klientów. Oferuje pełen zestaw narzędzi inwestycyjnych dostępnych za pośrednictwem jednej intuicyjnej aplikacji.

Reklama telewizyjna, rozgrywająca się w windzie stale poruszającej się w górę, ma symbolizować drogę do sukcesu finansowego. Każda wersja Zlatana, która wchodzi, dzieli się swoimi doświadczeniami i reprezentuje konkretne potrzeby inwestycyjne, które platforma XTB jest w stanie zaspokoić.

Poprzez proste i bezpośrednie przekazy, „inwestorzy-Zlatani” przedstawiają różnorodność dostępnych możliwości. Podkreślają, że dzięki XTB można sprawić, aby pieniądze pracowały na nas, odwracając tradycyjną perspektywę.

Wielokanałowa kampania ze Zlatanem Ibrahimoviciem rusza jednocześnie na 14 rynkach, w tym w Polsce. W mediach, na stadionach sportowych oraz w internecie pojawią się bannery i spoty wideo. Kreacją kampanii zajęła się agencja McCann, natomiast centrum mediowe zapewniła firma Dobro.

Udostępnij

Translate »