Zmiana na koszulkach Chelsea. Nowy sponsor
Dyrektor ds. przychodów w Chelsea ogłosił dobrą nowinę. Na koszulkach zespołu pojawi się nowy sponsor. Zajmie miejsce na rękawie trykotów The Blues.
Czwarta drużyna Premier League ogłosiła, że Live Nation zajmie miejsce Fever na rękawach koszulek. Chelsea potwierdziła podpisanie umowy z platformą sprzedaży biletów oraz organizacji wydarzeń jeszcze przed rozpoczęciem bieżącej kampanii.
Pomimo faktu, że Live Nation przejmie od Fever prawa do umiejscowienia na rękawach, to nie weźmie pozostałych praw przysługujących poprzedniej firmie. Nowy sponsor dołączy do Nike oraz BingX jako jeden z głównych partnerów The Blues.
Chelsea koncentruje się na rozwoju i innowacjach
– Cieszymy się, że możemy powitać Live Nation w klubie i naszej rodzinie partnerów – przekazał Casper Stylsvig, dyrektor ds. przychodów Chelsea.
– Współpraca z tak uznaną na całym świecie firmą, w czasie, gdy koncentrujemy się na rozwoju i innowacjach, przyniesie klubowi ogromną wartość – dodał Stylsvig, cytowany w oficjalnym komunikacie.
Chelsea może nie mieć sponsora na koszulce do końca sezonu
Klub ze Stamford Bridge zakomunikował w ostatnim czasie o zawiązaniu innego kontraktu. Przed Live Nation do Chelsea dołączyły Roobet i Constant Contact. Pomimo prężnych działań zespół z zachodniego Londynu ma wciąż palący problem do rozwiązania.
Zarówno piłkarze, jak i piłkarki występują w koszulkach bez widocznego loga sponsora. Jak twierdzi Josh Sim ze Sports Pro, taki stan rzeczy utrzyma się prawdopodobnie do finału obecnego sezonu. Do końca pozostało 14 meczów ligowych.