64 medale w strojach 4F! Odzieżowa marka rośnie

4F, największa polska marka sportowa należąca do spółki OTCF S.A., podsumowała 10 lat współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Jako oficjalny sponsor firma dostarczyła Komitetowi dedykowane kolekcje odzieży i akcesoriów sportowych, w których reprezentanci Polski wystąpili podczas pięciu ostatnich edycji Igrzysk Paralimpijskich. Zdobyli w nich 64 medale.

10 lat emocji i wzruszeń

W ostatniej dekadzie 4F zaopatrzyło ponad 200 reprezentantów Polski oraz członków sztabu i rodziny paralimpijskiej w ponad 380 zestawów odzieży (w tym ubrania na oficjalne ceremonie otwarcia i zamknięcia paraigrzysk) i akcesoriów sportowych, na które złożyło się łącznie ponad 12 tysięcy elementów.

Największa rodzima marka sportowa wspierała polskich paralimpijczyków podczas najważniejszych imprez międzynarodowych. W strojach 4F polscy parasportowcy wystąpili podczas trzech ostatnich edycji Zimowych Igrzysk Paralimpijskich (w Soczi, Pjongczangu i Pekinie) i dwóch edycji Letnich Igrzysk Paralimpijskich (w Rio de Janeiro i Tokio).

– Współpraca 4F i Polskiego Komitetu Paralimpijskiego to 10 lat wielkich emocji i wzruszeń, podczas których mieliśmy okazję z bliska podziwiać talent, pasję i determinację polskich paralimpijczyków. Dowodem ich profesjonalizmu i zaangażowania są aż 64 medale zdobyte podczas 5 ostatnich edycji Igrzysk Paralimpijskich. Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć im w tej drodze i życzymy wszystkim parasportowcom dalszych sukcesów – powiedział Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Produkt z polskiej szwalni

Kolekcje 4F przygotowane dla polskich paralimpijczyków wyróżnia przede wszystkim wysoka jakość wykonania, zastosowane technologie i wzornictwo. Ponad połowa kolekcji przeznaczonych na Igrzyska Paralimpijskie w Tokio i Pekinie została uszyta w polskich szwalniach, co pozwoliło ograniczyć ślad węglowy związany z ich produkcją. Działając w duchu mody cyrkularnej, do stworzenia części kolekcji wykorzystano m.in. odpady postkonsumenckie i materiały z recyklingu.

– Stroje marki 4F przygotowane dla polskich paralimpijczyków były każdorazowo idealnie dopasowane do potrzeb zawodników. Z dumą nosiła je także cała polska delegacja. Dedykowane wzory, nowoczesne fasony i zaawansowane technologie wykorzystane w odzieży pozwalały nam pozytywnie wyróżnić się na tle reprezentacji z całego świata – powiedział Łukasz Szeliga, Prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

– Występ na Igrzyskach Paralimpijskich z orzełkiem na piersi był dla mnie zawsze wielkim zaszczytem i honorem, a wywalczenie medalu dla Polski spełnieniem największych marzeń. Z marką 4F jako partnerem PKPar-u łączą się moje najpiękniejsze sportowe wspomnienia. Doceniam stroje polskiej marki za świetny design, wysokiej jakości oddychające materiały i dopasowanie kolekcji do naszych potrzeb – dodaje Maciej Lepiato, paralekkoatleta, mistrz paralimpijski w skoku wzwyż z Rio i Londynu, brązowy medalista igrzysk w Tokio.

4F konsekwentnie rozwija partnerstwa sportowe. Jest wieloletnim sponsorem:

  • Polskiego Związku Narciarskiego
  • Polskiego Związku Biathlonu,
  • z największymi podmiotami sportowymi w Polsce i na świecie. Marka jest wieloletnim sponsorem m.in. Polskiego Związku Narciarskiego,
  • Polskiego Związku Lekkiej Atletyki
  • 4F ubiera lub ubierała też zagraniczne reprezentacje olimpijskie. Były to: Chorwacja, Grecja, Litwa, Łotwa, Serbia, Słowacja i Portugalia.
  • Jest partnerem technicznym m.in. Polskiego Związku Koszykówki,
  • trzech klubów piłkarskiej PKO Ekstraklasy,
  • wszystkich zespołów koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet

oraz trzykrotnych zwycięzców siatkarskiej Ligi Mistrzów – Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle.

Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Bartosz Zmarzlik.

FOT. 4F

Udostępnij

Translate »