Iga Świątek została ambasadorką LEGO

Porsche, Visa, Rolex… Do tego niezwykłego grona dołącza także LEGO. Liderka światowego rankingu tenisistek Iga Świątek poinformowała, że została ambasadorką marki najpopularniejszych klocków na świecie.

Iga Świątek ambasadorką LEGO

– Wiem, jak dużo o tym mówiliście i uważaliście, że TO i ja to świetne połączenie. Oto jest. Od dziś jestem ambasadorką LEGO w Polsce, a to oznacza: jeszcze więcej klocków LEGO – napisała liderka światowego rankingu w mediach społecznościowych.

Jeszcze nie wiadomo, na czym będzie polegała współpraca Igi i największego producenta klocków. Duński gigant produkuje najczęściej zestawy związane ze swoimi markami, ale największym zainteresowaniem cieszą się elementy „na licencji” dużych produkcji – filmowych, telewizyjnych i growych.

W przypadku sportowych wrażeń rozpieszczani przez LEGO są fani sportów motorowych i piłki nożnej. Producent ma wiele zestawów pojazdów do składania, ale znajdzie się też m.in. stadion Santiago Bernabeu, który składa się z 5876 elementów.

Świątek w roli ambasadorki na pewno mogłaby wystąpić w reklamach telewizyjnych i internetowych, promujących zestawy tenisowe. To również otwarcie kolejnej kategorii tematycznej klocków – specjalne linie zestawów związane stricte z tą dyscypliną sportu. Współpraca mogłaby obejmować udział tenisistki w wydarzeniach organizowanych przez LEGO, takich jak spotkania z fanami, warsztaty budowania, czy wydarzenia charytatywne.

  

– Jestem przekonana, że nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w mojej pracy w obszarze przygotowania mentalnego, ale też, że wspólnie z tą kultową marką zarazimy tą pasją, kreatywnością i frajdą kolejne pokolenia, robiąc razem dużo dobrego – dodała Świątek.

Sponsorzy i partnerzy Igi Świątek
  • Tecnifibre
  • ON Running
  • Oshee
  • Porsche
  • Infosys
  • Visa
  • UniQlo
  • LEGO (nowy)

Współpraca z nimi obliguje tenisistkę nr 1 światowego rankingu do pewnych zachowań. Jeśli jesteście zaciekawieni drobnymi szczegółami, warto zwrócić uwagę na rytuał naszej tenisistki po każdym wygranym meczu, zaraz przed planowanym wywiadem. Zawsze wówczas zakłada na nadgarstek zegarek marki Rolex – jest to część jej umowy sponsorskiej ze szwajcarskim producentem.

FOT: Iga Świątek / X

Udostępnij

Translate »