Rusza nabór do „Creator's Academy” Manchesteru United

Manchester United otwiera akademię influencerów

Jeśli masz talent, który można wykorzystać w zakresie social mediów, to Akademia Twórców Manchesteru United może być atrakcyjną propozycją. Czerwone Diabły właśnie prowadzą nabór.

Czerwone Diabły poinformowały na oficjalnej stronie, że uruchamiają nową inicjatywę o nazwie „Creator’s Academy”. Celem projektu jest wzmocnienie obecności Manchesteru United w mediach. Ma w tym pomóc bliższa współpraca z twórcami.

Klub z Old Trafford przypomniał, że kooperacja z kreatorami trwa już od 18 miesięcy. Osoby, które uczestniczą w formacie, mogą liczyć na pomoc w znalezieniu swojej ścieżki kariery i zwiększyć szanse na zatrudnienie. Natomiast Manchester United korzysta z ich talentów.

W „Creator’s Academy” działa kilkudziesięciu twórców

Dotychczas do „Creator’s Academy” zostało przyjętych ponad 50 twórców. Są elementem systemu, który według autorów „pomaga młodym, ambitnym ludziom stawiać pierwsze kroki w branży sportowej i medialnej”.

W ramach programu (jest kontynuowany od sezonu 2024/2025) Manchester United czerpie benefity w postaci pozyskiwania wiedzy na temat aktualnych trendów w social mediach. Pracownicy klubu otrzymują informacje, jak kreatywność może napędzić biznes sportowy.

Efekty pracy z influencerami zaskoczyły Iana Nolana

– Rozpoczęliśmy ten projekt, chcąc odwdzięczyć się naszej społeczności. […] Ale otworzyło nam to również oczy na nowe treści i formaty, o których nigdy byśmy nie pomyśleli – powiedział Ian Nolan, Dyrektor ds. treści w Manchester United.

– W zeszłym roku jeden z naszych twórców użył na stadionie 100-letniej kamery filmowej. To było jak wydarzenie z innego świata. Wszyscy byli zafascynowani – dodał Nolan, w komentarzu dla oficjalnej strony Czerwonych Diabłów.

Kto może wziąć udział w „Creator’s Academy”?

Rekrutacja do „Creator’s Academy” pozostawia szerokie pole do interpretacji w kwestii wymagań. Manchester United nie definiuje jednoznacznie kandydatów. Do swojego projektu chętnie przyjmuje nie tylko fotografów i kreatorów wideo, ale także:

  • artystów,
  • magików,
  • ilustratorów,
  • copywriterów,
  • twórców graffiti,
  • pilotów dronów.

W etapie finałowym programu nauczania każda z grup bierze udział w „Pitch Battle” na Old Trafford. Wyzwania są skoncentrowane na innowacjach. Przykładowo, w tym roku, twórcy mieli pięć godzin na stworzenie kreatywnych treści promujących wprowadzenie na rynek nowego zestawu strojów Manchesteru United.

Nabór do „Creator’s Academy” na sezon 2024/2025 jest wciąż otwarty. Zgłoszenie można wysłać na adres creators.academy@manutd.co.uk. Powinny znaleźć się w nim: przykład najbardziej kreatywnej pracy, a także list motywacyjny.

Udostępnij

Translate »