#MarketingowyFleszPolska 2

Najciekawsze newsy dotyczące marketingu sportowego w Polsce? Już jest najnowszy #MarketingowyFleszPolska! Tym razem między innymi o Lewym na okładce Men’s Health, darmowych biletach na mecz kadry, nowym partnerze Rakowa i interesujących akcjach marketingowych innych polskich zespołów. Analizuje jak zawsze Jakub Szlendak!

Zapraszamy także do zapisania się na newsletter. Dzięki niemu, dostaniecie w niedzielę rano jednego maila, w którym będą zebrane wszystkie najciekawsze informacje na ten temat.

Pierwszy odcinek został wysłany w niedzielę 06.11.2022 r. Możecie przeczytać go TUTAJ.

Zaczynamy!

Lewandowski na okładce Men’s Health
 

Kapitan reprezentacji Polski Robert Lewandowski znalazł się na okładce listopadowego numeru męskiego czasopisma Men’s Health. Jego cena to 15.99 zł za wersję papierową oraz 9 zł za dostęp online.

TAURON zainwestuje w Raków Częstochowa
 

Raków Częstochowa pozyskał nowego sponsora strategicznego. To Spółka Skarbu Państwa, firma TAURON. W przeszłości sponsorowała ekstraklasowy Śląsk Wrocław, jednak ta umowa zakończyła się wraz z końcem 2014 roku.

W I półroczu 2022 r. Grupa TAURON osiągnęła przychody ze sprzedaży wyższe o 53% w stosunku do roku poprzedniego (18.1 mld zł vs 11.9 mld zł). Wpłynęły na to m.in. wyższe przychody ze sprzedaży energii elektrycznej, z uwagi na wyższe ceny przy nieznacznie wyższym wolumenie sprzedaży.

Zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej w I półroczu br. wyniósł 627 mln zł w porównaniu do 356 mln zł uzyskanych w analogicznym okresie 2021 r., czyli wzrósł o 77%.

Grzegorz Krychowiak gościem podcastu

W najnowszym odcinku podcastu WojewódzkiKędzierski gościł Grzegorz Krychowiak.

„Wysoki pressing” w czasie mundialu

[ŹRÓDŁO]

W dniach, w których reprezentacja Polski będzie grała mecz oraz przed półfinałami i finałem Canal+ wyemituje specjalne odcinki programu „Wysoki Pressing”. Prowadzącymi będą Daria Kabała-Malarz, Michał Kołodziejczyk i Przemysław Rudzki.

Żabka Jush! partnerem Meczyki.pl

[ŹRÓDŁO]

W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush! jest promowana w najpopularniejszych programach na kanale YouTube, w tym m.in.: w „Pogadajmy o piłce”, „Sportowy poranek”, a także w „Raportach z Kataru”, które będą prowadzone na żywo prosto ze studia w Katarze. W jednym z programów goście zamówili przekąski w aplikacji, które po kilkunastu minutach na wizji dostarczył kurier. Wcześniej podobne lokowanie produktu prowadzono na Kanale Sportowym, ale partnerem było Pyszne.pl.

Tok FM i Sport.pl z podcastem nt. Mistrzostw Świata

[ŹRÓDŁO]

Słuchowisko otrzymało mało wyszukaną nazwę “ZaKATARzeni”, a poprowadzą je wspólnie dziennikarze Sport.pl –  Dominik Wardzichowski i Dawid Szymczak – oraz dziennikarz sportowy Radia Tok FM Przemysław Pozowski. Podejmowana tematyka będzie dotyczyła przygotowań do mundialu oraz szeroko pojętych “niesportowych aspektów” turnieju.

Bilet na Piasta za piątaka
 

Piast Gliwice, czyli drużyna z najgorszą frekwencją w Ekstraklasie postanowiła zaoferować kibicom bilet na ostatni mecz domowy w 2022 roku w okazyjnej cenie jedynie 5 zł.

Liczba widzów na meczu z Wartą wyniosła 4 325 osób, czyli niewiele, ale jednak najwięcej w tym sezonie. Średnio na mecze Piasta przychodzi mniej niż 3.5 tys. widzów. Pojemność stadionu to 9 913 miejsc.

PZPN opublikował wyniki za 2021 rok

[CZYTAJ WIĘCEJ]

“Sprzedaż biletów przyniosła 27.1 mln zł, a hospitality 11.4 mln zł, a więc łącznie 38.5 mln zł. Pod tym względem (z oczywistych przyczyn) rok 2020 był bardzo słaby. Związek zarobił z tego źródła jedynie 1.8 mln zł”.

Opisałem dokładniej sprawozdanie finansowe w oddzielnym tekście.

Nowe koszulki Wisły Kraków

[ŹRÓDŁO]

W dość niecodziennym terminie zaprezentowano nowe koszulki Wisły Kraków. Zazwyczaj takie akcje przeprowadza się latem, żeby zespół zaczął nowy sezon w nowych kompletach.

Nowe stroje zostały wyprodukowane przez włoską firmę Macron na podstawie projektu agencji Veneo. Cenę ustalono na 299 zł.

Promocja na bilety w Kielcach

[ŹRÓDŁO]

W sobotę 12 listopada Korona Kielce będzie grała z Widzewem. Z okazji Dnia Niepodległości każdy żołnierz zawodowy, wojsk obrony terytorialnej, dobrowolnej zasadniczej służby wojskowej i rezerwy, po okazaniu książeczki wojskowej lub przepustki wojskowej, bilet na mecz zakupi za symboliczną złotówkę.

5 tysięcy darmowych biletów na mecz Polska – Chile
 

W ramach akcji „Poznaj Polskę na sportowo” PZPN przygotował 5 tysięcy darmowych biletów dla młodych piłkarek i piłkarzy trenujących w klubach zarejestrowanych w strukturach związku. Zapisy potrwają do 10 listopada. Aplikować o przyznanie biletów, a także sfinansowanie dojazdu i powrotu ze stadionu (w grupach od 18 do 45 zawodników w wieku od 6 do 19 lat wraz z maksymalnie 3 opiekunami) można poprzez specjalny formularz zamieszczony na stronie PZPN.

Sławomir Peszko wydał biografię

[ŹRÓDŁO]

Sławek Peszko, czyli czynny piłkarz Wieczystej Kraków wydał książkę o swojej karierze piłkarskiej. Jej autorem jest dziennikarz Interii – Sebastian Staszewski, a tytuł to “Peszkografia. Będzie się działo!”. Książkę wydaje wydawnictwo SQN.

Bilety na mecze PKO BP Ekstraklasy w iPKO

[ŹRÓDŁO]

Bank PKO BP poinformował, że bilety na wybrane mecze Ekstraklasy od teraz można kupować w serwisie internetowym iPKO. Na początek udostępniono bilety tylko na dwa mecze 15. kolejki Ekstraklasy, ale z czasem oferta ma być rozszerzana na kolejne stadiony i kluby.

CZYTAJ TEŻ >>> MarketingowyFleszŚwiat 1

Nowe grafiki kart płatniczych dla kibiców Ekstraklasy

[ŹRÓDŁO]

PKO Banki Polski jest Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy od sezonu 2018/19, a od kolejnego jest Partnerem Tytularnym rozgrywek. W ramach współpracy bank m.in. przyznaje wyróżnienia dla najlepszego młodzieżowca miesiąca w lidze oraz tworzy turniej esportowy – PKO Bank Polski Ekstraklasa Games.

Bank oferuje także karty płatnicze z grafikami nawiązującymi do poszczególnych klubów Ekstraklasy. W ostatnich dniach zdecydowano się na odświeżenie wszystkich grafik i dodanie do oferty beniaminków.

Strefa Kibica Sports Bar na Narodowym

[ŹRÓDŁO]

W sobotę 5 listopada uroczyście otworzono Strefa Kibica Sports Bar. To unikatowy projekt przygotowany wspólnie przez operatora PGE Narodowego, markę Tyskie oraz Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe. Wśród gości byli m.in. Marcin Żewłakow, Michał Żewłakow, Piotr Świerczewski oraz Tomasz Kłos.

Gol Podolskiego obiegł świat
 

Lukas Podolski strzelił w weekend gola z kilkudziesięciu metrów. Tak spektakularna bramka w dzisiejszych czasach może szybko rozprzestrzenić się na cały świat, co z resztą się wydarzyło.

 

Na moment pisania tego tekstu, tylko to jedno nagranie ma prawie 7 mln wyświetleń na portalu Twitter.

Jakub Kręcidło w Weszło
 

Jakub Kręcidło, czyli dziennikarz i komentator ligi hiszpańskiej oraz NBA w stacji Canal+ został felietonistą portalu Weszło. Kręcidło ma także doświadczenie z pracy w Sport.pl oraz Przeglądzie Sportowym.

Lech ponownie częstuje rogalami
 

To już tradycja – Lech na początku listopada częstuje rogalami świętomarcińskimi swoich gości. Tym razem wypadło na hiszpański Villarreal CF oraz oficjeli z ramienia UEFA. 

Andrzej Twarowski w Viaplay
 

Jeden z najbardziej znanych polskich komentatorów piłkarskich będzie pracował przy meczach angielskiej Premier League, które od bieżącego sezonu są transmitowane w Polsce w Viaplay. Twarowski zadebiutował w czwartek 3 listopada w studio Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA. Od lat 90. pracował dla Canal+, z krótką przerwą na przełomie 2017 i 2018 roku, kiedy próbował rozkręcić radio sportowe “Zapinamy pasy”. Projekt okazał się kompletną klapą.

CZYTAJ TEŻ >>> MarketingowyFleszŚwiat 1

Fot. Twitter

Podobają Ci się nasze teksty? Wesprzyj nas na BuyCoffee! To dzięki Wam treści na TheSport.pl nadal mogą być ogólnodostępne. Dziękujemy za regularne odwiedzanie naszego portalu!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
autor jakub szlendak

Udostępnij

Translate »