#MarketingowyFleszPolska 3

W trzecim #MarketingFleszPolska przeczytacie o problemach z biletami na mecz Polska – Chile, nowym budynku akademii Lecha Poznań, okolicznościowej koszulce Śląska Wrocław, a także o Pogoni Szczecin, Cracovii, wynikach finansowych firmy X-kom i polskim akcencie na mundialowych stadionach. Wspomniałem też o Miedzi Legnica, Stali Mielec i Andrzeju Gołocie na meczu Ekstraklasy.

Zaczynamy!

ZOBACZ TEŻ >>> #MarketingowyFleszŚwiat 2

Mecz z Chile na stadionie Legii

[ŹRÓDŁO]

W ostatniej chwili mecz z Chile musiał zostać przeniesiony ze Stadionu Narodowego na inny obiekt. Podczas corocznego przeglądu technicznego ujawniono wadę jednego z elementów konstrukcji stalowo-linowej dachu. Z uwagi na bezpieczeństwo kibiców i zawodników, zdecydowano o zamknięciu stadionu i odwołaniu wszystkich zaplanowanych wydarzeń.

Ostatecznie mecz zostanie rozegrany na stadionie Legii Warszawa, a wszystkie zakupione bilety zostały anulowane. Kibice otrzymają za nie zwrot środków, a dzisiaj, czyli dzień przed wydarzeniem miała ruszyć zupełnie nowa sprzedaż. Ceny ustalono na 240 zł, 180 zł i 120 zł, w zależności od kategorii miejsca. 

[ŹRÓDŁO]

Miała, bo rano na stronie PZPN nie było już dostępnych wejściówek. Bilety trafiły na stronę, które odsprzedaje je po zawyżonej cenie.

Duża inwestycja Lecha oddana do użytku

[ŹRÓDŁO]

Po dwóch latach od ogłoszenia, uroczyście otwarto Centrum Badawczo-Rozwojowe Akademii Lecha we Wronkach. Całkowity koszt zamknął się ostatecznie w 55 mln złotych. Z tej kwoty blisko 20 mln zł klub z Poznania otrzymał w ramach „Programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla sportu” Ministerstwa Sportu i Turystyki. 

– Ta inwestycja ugruntuje naszą pozycję najlepszej akademii w Polsce i wpisuje się w rok obchodów stulecia klubu – skomentował prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

https://superbet.pl/rejestracja?bonus=THESPORT
Okolicznościowa koszulka Śląska Wrocław

[ŹRÓDŁO]

Piłkarze Śląska Wrocław zagrali w meczu przeciwko Legii Warszawa w wyjątkowych, czarnych trykotach. W ten sposób uczczono 75-lecie klubu z Wrocławia. Koszulka stworzona została przez Śląsk Wrocław wraz z firmą Nike oraz 11teamsports, oficjalnym dystrybutorem sprzętu sportowego klubu. Cenę koszulek ustalono na 329 zł, a ich liczbę ograniczono do 750 sztuk. Na pochwałę zasługuje udostępnienie koszulek w przedsprzedaży karnetowiczom.

Do sprzedaży trafi także wyjątkowe piwo, w limitowanej edycji 1947 sztuk. Stworzono je specjalnie z okazji 75-lecia klubu, a etykieta nawiązuje do komunikacji klubu z tej okazji.

Świetne wyniki finansowe x-kom
 

Firma x-kom, której właścicielem jest Michał Świerczewski, czyli jednocześnie właściciel Rakowa Częstochowa, ma za sobą udane lata. Tylko w poprzednim roku zanotowano niemal 85 mln zł zysku netto, a sprzedaż wzrosła z 2.48 mld zł do 2.84 mld zł. Łącznie w ostatnich 6 latach osiągnięto ponad 224 mln zł zysku.

Wyróżnienie dla centrum treningowego Cracovii

[ŹRÓDŁO]

Ośrodek treningowy Cracovii w Rącznej otrzymał nagrodę I stopnia w konkursie „Budowa Roku 2021”. Nagrodę przyznano w kategorii Obiekty Sportowe i Rekreacyjne.

Ocenie jury podlegały między innymi: funkcjonalność obiektu, jakość robót, zastosowanie nowoczesnych materiałów i rozwiązań techniczno-technologicznych, właściwa organizacja procesu budowlanego, oddziaływanie inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu oraz spełnienie wymagań BHP.

Książka o Miedzi Legnica dostępna w sprzedaży

[ŹRÓDŁO]

Miedź Legnica zachęca do zakupu książki o sezonie 2021/22. Opisano w niej nie tylko wyniki, składy, tabele, ale też szczegółowe statystyki zawodników. Całość dopełniają liczne fotografie, na których znajdują się wszyscy trenerzy, piłkarze i piłkarki reprezentujące barwy klubu w minionym sezonie.

Pogoń Szczecin zaprasza na badania

[ŹRÓDŁO]

Listopad to miesiąc, w którym przeprowadzana jest międzynarodowa akcja #Movember. Jej cel jest prosty – promocja badań jąder w celu wczesnego wykrywania niepokojących zmian.
W Szczecinie badania USG jąder przeprowadzą lekarze specjaliści z Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej SPSK2 PUM w Szczecinie.

Polska firma na mundialu

[ŹRÓDŁO]

Krzesełka polskiej firmy Nowy Styl z Krosna znajdą się na stadionach wybudowanych na potrzeby mundialu w Katarze. Polacy, cytując komunikaty prasowe firmy, udzielili katarskiemu producentowi licencji na produkcję krzesełek stadionowych Abacus i przekazali technologiczne know-how, wspierając budowę nowoczesnej fabryki i uruchomienie produkcji na Bliskim Wschodzie. Coastal Qatar został wybrany przez organizatorów mistrzostw jako wykonawca 140 tysięcy siedzeń na 3 z 7 stadionów budowanych na Mundial 2022. Kilka tygodni później zapadła decyzja o kolejnych budowanych stadionach: na Ras Abu Aboud, Lusail i Qatar Foundation także są zamontowane modele na licencji marki Forum: Abacus i Omega, a także produkowane w Polsce siedziska premium – Oscar VIP, Abacus Gold i Silver.

Firma może pochwalić się także dostarczeniem krzesełek na polskie stadiony, m.in. ten w Szczecinie i Lublinie, a także wyposażeniem nowej siedziby Kanału Sportowego oraz restauracji Roberta Lewandowskiego o nazwie NINE’S.

Nowy sklep Stali Mielec

[ŹRÓDŁO]

W dniu 4 listopada oficjalnie otworzono nowy sklep klubu z Mielca. Remont trwał kilka miesięcy, a pieczę nad nim sprawowała firma MEEKO ARCHITEKCI. Prace budowlane i wykończeniowe w ramach współpracy barterowej wykonała firma HARDBUD.

– Przede wszystkim bardzo dziękuję wszystkim partnerom za wykonanie wszystkich prac w terminie i niesamowitą starannością, czego efektem jest nasz nowy sklep. Mamy nadzieję, że zrealizowane działania zyskają sympatię kibiców i przyczynią się do podtrzymania pozytywnego trendu, choćby w postaci zwiększonej frekwencji na meczach domowych – podsumował na łamach oficjalnej strony klubu Damian Gąsiewski, Dyrektor Komunikacji i Marketingu FKS Stal Mielec S.A.

Wyjątkowy gość na meczu Radomiaka

[ŹRÓDŁO]

Radomiak podczas meczu z Pogonią Szczecin gościł na swoim obiekcie Andrzeja Gołotę, jednego z najlepszych polskich pięściarzy w historii. Gołota na co dzień mieszka w Stanach Zjednoczonych, a przylot do Polski był związany z kielecką galą na X Memoriale Leszka Drogosza, na którą zaprosił go prezes Polskiego Związku Bokserskiego.

Jak PZPN ogłosił kadrę na mundial?
 

Eiw

Sportowym wydarzeniem tygodnia było ogłoszenie ostatecznej, 26-osobowej kadry na mundial w Katarze. Selekcjoner Czesław Michniewicz poinformował o jej składzie na oficjalnej konferencji prasowej, ale wzorem związków piłkarskich z innych krajów, całość dopełniło specjalne wideo, w którym wykorzystano motyw lotniska. Zachowano konsekwencję, bo od marcowego awansu na turniej, aktywności z nim związane oraz gadżety są opisywane hashtagiem #KierunekKatar.

Wpadka Korony Kielce na Twitterze
 

Widzew Łódź zaczepił Koronę Kielce na Twitterze, sugerując, że na Kielecczyźnie kibicuje się klubowi z Łodzi. Pracownicy marketingu Korony chcieli odpowiedzieć w zabawny sposób, a wyszło żenująco. Opublikowano fragment rozmowy influencera, na którym pokazuje obsceniczne gesty w stronę osób spoza kadru. Po oburzeniu użytkowników (chociaż były też opinie, że to udane odbicie piłeczki), post został skasowany, a klub wydał oświadczenie, w którym przeprosił.

ZOBACZ TEŻ >>> #MarketingowyFleszŚwiat 2

https://superbet.pl/rejestracja?bonus=THESPORT

Podobają Ci się nasze teksty? Wesprzyj nas na BuyCoffee! To dzięki Wam treści na TheSport.pl nadal mogą być ogólnodostępne. Dziękujemy za regularne odwiedzanie naszego portalu!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
autor jakub szlendak

Udostępnij

Translate »