Pokolenie Z ogląda tenisa. ATP Tour chce to wykorzystać
The Association of Tennis Professionals (ATP) Tour podpisało umowę z Overtime. To podmiot, który działa w branży mediów cyfrowych. Jego kanały śledzi młodzież.
Współpraca obejmie spersonalizowane treści cyfrowe zza kulis. Będą produkowane i dystrybuowane na platformach Overtime. Te mają łącznie ponad 100 mln obserwujących.
Kreatorzy treści zajmą się kilkoma wydarzeniami ATP Tour w trakcie całego sezonu. Dotyczy to eventów takich jak: ATP Masters 1000, ATP Finals oraz Next Gen ATP Finals.
Shortsy sposobem na promocję tenisa
Krótkometrażowe filmy przybliżą odbiorcom życie gwiazd tenisa. Częścią umowy jest to, że ATP Tour, zarządcy turniejów oraz sami zawodnicy będą mogli wykorzystać treści na własnych kanałach cyfrowych oraz social mediach.
W ramach kooperacji wyprodukowane zostanę też dłuższe materiały. Jak podaje Josh Sim ze Sports Pro – ponownie – ATP Tour i Overtime skupią się na życiu gwiazd.
Massimo Calvelli: chcemy opowiadać historie w inny sposób
– Istnieją opcje, które możemy wykorzystać, aby dotrzeć do różnych grup demograficznych. Uczynić naszą markę bardziej dostępną. Opowiadać historie w inny sposób. Upewnić się, że przyciągniemy uwagę odbiorców o krótkim czasie koncentracji – skomentował współpracę CEO ATP Tour.
– Overtime to marka wychodząca naprzeciw oczekiwaniom fanom sportu z następnych pokoleń. Cieszymy się, że możemy współpracować z ATP, aby inspirować młodych fanów poprzez globalny sport – dodał CEO Overtime Farzeen Ghorashy.