zondacrypto zdobywa świat sportu. Mają kontrakty z wielkimi
Lider wśród kryptowalutowych giełd w Europie Środkowo-Wschodniej pochodzi z Polski. To firma zondacrypto, która daje o sobie znać m.in. w świecie sportu. Promuje kluby i zawody sportowe we Włoszech oraz podpisuje kontrakty z polskimi sportowcami. Współprac jest już kilka, a wszystkie są ciekawe!
Co to jest zondacrypto?
zondacrypto to wywodząca się z Polski i jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Obecna na rynku od 2014 roku, posiada licencje operacyjne we Włoszech, na Litwie, Słowacji, w Estonii i Kanadzie. Działa w pełnej zgodzie z przepisami prawnymi, m.in. rozporządzeniem MiCA, ale również daleko bardziej surowymi regulacjami estońskimi.
Początkowo funkcjonowała jako giełda bitcoin, żeby z czasem przerodzić się w platformę wielowalutową oferującą ponad 70 czołowych kryptowalut w parach z tradycyjnymi walutami (EUR, GBP i PLN), stablecoinami (USDT i USDC) oraz BTC i ETH. Firma stworzona przez grupę wizjonerów, inwestorów i programistów przyciągnęła już 1,2 milionów aktywnych użytkowników.
Od sporty zespołowe po…
Od lata 2023 roku firma regularnie pozyskuje nowych partnerów. Od lipca zeszłego roku jest sponsorem strategicznym Rakowa Częstochowa, gdy ten był jeszcze mistrzem Polski.
W ramach zawartej umowy sponsorskiej logo zondacrypto pojawiła się m.in. na froncie koszulek meczowych piłkarzy Rakowa Częstochowa, na stadionie i w social mediach klubu. Dodatkowo kibice Rakowa mogli zapłacić za bilety i karnety na mecze swojej drużyny również w kryptowalutach, dzięki bramce płatniczej zondacrypto pay.
Na bardzo podobną współpracę mogą liczyć też w Turynie. W Juventusie, z dwoma Polakami w składzie, również można zobaczyć logo zondacrypto. W przyszłości planowane jest również jej wdrożenie w sklepie z gadżetami kibicowskimi.
Ponadto lider kryptowalutowych giełd pokrył koszty wyjazdu młodych graczy Juventus Academy Piekary Śląskie na Juventus Academy World Cup 2024.
Nie tylko piłka nożna, bo wśród partnerów polskiej firmy jest też kilka kolarskich marek. Jako Oficjalny Partner Kryptowalutowy Giro d’Italia, zondacrypto widoczna była m.in. na „kilometrze zero”, na brandowanym specjalnym samochodzie nr 1, ale także jako sponsor ligi fantasy FantaGiro d’Italia, która miała kilkanaście tys. subskrybentów.
… sportowców o harcie ducha
Indywidualne podejście do sportu również gra tu istotną rolę. Do drużyny zondacrypto dołączył niedawno Wojciech Szczepanik, Mistrz Świata UCI Gran Fondo. Najnowszym „nabytkiem” polskiej firmy jest Magdalena Fręch, która rozgrywa najlepszy sezon w karierze.
– Konsekwentnie stawiamy na sponsoring sportu i zwiększanie świadomości naszej marki oraz wiedzy o kryptowalutach w Europie za pośrednictwem tego kanału. Jako liderzy regionu CEE wśród kryptowalutowych giełd, współpracujemy z najlepszymi, jak Juventus FC czy Giro d’Italia. Na tym jednak nie koniec, to dopiero początek naszego zaangażowania w sport. Jako iż zondacrypto jest kobietą, aktualnie prowadzimy rozmowy pod kątem naszej widoczności w kobiecym sporcie. Mamy wielkie ambicje i zarówno w kontekście sportowym, jak i biznesowym, będzie jeszcze o nas głośno – zapowiada Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
FOT: zondacrypto