Iga Świątek twarzą świątecznej kampanii LEGO. Połączenie świat sportu i klocków
Marka LEGO zaprezentowała nową kampanię reklamową z udziałem Igi Świątek. Polska tenisistka występuje w projekcie reklamy zewnętrznej i cyfrowej. Materiał łączy jej pasję do tenisa z duchem świąt Bożego Narodzenia.
Iga Świątek została ambasadorką marki LEGO w Polsce w styczniu 2024 roku. To dla polskiej tenisistki znaczące wyróżnienie. Współpraca opiera się na wspólnych wartościach: wyobraźni, wytrwałości, radości z działania i trosce o innych.
– Jestem przekonana, że nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w moim przygotowaniu mentalnym, ale też, że wspólnie z tą kultową marką zarazimy tą pasją, kreatywnością i frajdą kolejne pokolenia – komentowała współpracę sportsmenka.
To nie pierwsza udana akcja LEGO z Igą Świątek
Marka LEGO wykazała się już kreatywnością w relacji ze Świątek. Po triumfie Polki na Wimbledonie w 2025 roku, gdzie zwyciężyła w finale. Pokonała wówczas Amerykankę Amandę Anisimovą wynikiem 6:0, 6:0, LEGO przygotowało dla niej wyjątkowy prezent.
Była to konstrukcja z około 3 tysięcy klocków LEGO, w postaci wielkiej truskawki nawiązującej do symbolu Wimbledonu, o wysokości i szerokości 30 cm.
Nad kampanią LEGO pracowało wiele osób
Nowa kampania LEGO nosi hasło „Zaserwuj Radość”. To pierwszy projekt, w którym Iga Świątek pojawia się w reklamie zewnętrznej i cyfrowej reklamie zewnętrznej. Przygotowanie kampanii to efekt pracy wielu osób: zespołu Igi Świątek, Aliny Sikory i Darii Sulgostowskiej, a także partnerów agencyjnych – Klaudii Pac i Piotra Miki z agencji GoldenSubmarine.
Wielopoziomowa kooperacja świadczy o zaangażowaniu i staranności, z jaką LEGO podeszło do projektu. Hasło kampanii jest zgodne z duchem świąt Bożego Narodzenia. Te tradycyjnie łączy się z rodziną, radością i wspólnym czasem spędzonym na zabawie.